

Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Klasické tramvajové vozy spojené zadními částmi k sobě, aby mohly jezdit oběma směry, používal brněnský dopravní podnik už v minulosti. Na snímku soupravy T2PX a T3PX na úseku Ústřední hřbitov – Modřice v květnu 1984.
Autor: Zdeněk Farkas
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Klasické tramvajové vozy spojené zadními částmi k sobě, aby mohly jezdit oběma směry, používal brněnský dopravní podnik už v minulosti. Na snímku soupravy T2PX a T3PX na úseku Ústřední hřbitov – Modřice v květnu 1984.
Autor: Zdeněk Farkas
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Jiří Černý
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Klasické tramvajové vozy spojené zadními částmi k sobě, aby mohly jezdit oběma směry, používal brněnský dopravní podnik už v minulosti. Na snímku soupravy T2PX a T3PX na úseku Ústřední hřbitov – Modřice v květnu 1984.
Autor: Zdeněk Farkas
Klasické tramvajové vozy spojené zadními částmi k sobě, aby mohly jezdit oběma směry, používal brněnský dopravní podnik už v minulosti. Na snímku soupravy T2PX a T3PX na úseku Ústřední hřbitov – Modřice v květnu 1984.
Autor: Zdeněk Farkas
Klasické tramvajové vozy spojené zadními částmi k sobě, aby mohly jezdit oběma směry, používal brněnský dopravní podnik už v minulosti. Na snímku soupravy T2PX a T3PX na úseku Ústřední hřbitov – Modřice v květnu 1984.
Autor: Zdeněk Farkas
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova (na snímku) a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova (na snímku) a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova (na snímku) a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Brněnský dopravní podnik nasadil kvůli velkému množství výluk a nedostatku obousměrných tramvají raritu v podobě dvou klasických vozů T3 spojených „zadky“ k sobě. Obsluhují linku x12 mezi zastávkami Klusáčkova (na snímku) a Technologický park.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA