

Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA
Poslední výrobní hala továrny Zetoru v Brně, tzv. ozubárna, se začala bourat. Do podzimu 2024 zde probíhala výroba a vlastní vývoj převodovek a motorů pro traktory. (4. února 2025)
Autor: Filip Fojtík, MAFRA