

Už od prvního březnového pondělí je uzavřen podjezd pod železnicí u Hesova. Na začátku dubna se pak přidají i mosty v lokalitách Dvorek a Poříčí.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Správa železnic (SŽ) modernizaci zmiňovaného úseku roztáhla do tří let. Poté se místní traťová rychlost zvýší ze 100 na 160 kilometrů za hodinu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Správa železnic (SŽ) modernizaci zmiňovaného úseku roztáhla do tří let. Poté se místní traťová rychlost zvýší ze 100 na 160 kilometrů za hodinu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Správa železnic (SŽ) modernizaci zmiňovaného úseku roztáhla do tří let. Poté se místní traťová rychlost zvýší ze 100 na 160 kilometrů za hodinu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Stavebníci musí zbourat pouze půlku mostu, zatímco druhá musí zůstat stát. Používají při tom neobvyklou technologii drátořezu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Stavebníci musí zbourat pouze půlku mostu, zatímco druhá musí zůstat stát. Používají při tom neobvyklou technologii drátořezu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Stavebníci musí zbourat pouze půlku mostu, zatímco druhá musí zůstat stát. Používají při tom neobvyklou technologii drátořezu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Stavebníci musí zbourat pouze půlku mostu, zatímco druhá musí zůstat stát. Používají při tom neobvyklou technologii drátořezu.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Už od prvního březnového pondělí je uzavřen podjezd pod železnicí u Hesova. Na začátku dubna se pak přidají i mosty v lokalitách Dvorek a Poříčí.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz
Během rekonstrukce železniční trati dojde i na modernizaci stávajících nádraží a zastávek. Takto by podle zveřejněné vizualizace měla vypadat stanice v Přibyslavi.
Autor: Správa železnic
Během rekonstrukce železniční trati dojde i na modernizaci stávajících nádraží a zastávek. Takto by podle zveřejněné vizualizace měla vypadat stanice v Pohledu.
Autor: Správa železnic