Nové internetové stránky mimo jiné lépe spolupracují s asistivními technologiemi, nabízí kontrastní zobrazení či přizpůsobitelnou velikost písma.
„Na hlavní stránce webu také jeho návštěvníci najdou aktuální obsazenost parkovacích ploch,“ doplnil vedoucí marketingového oddělení Zoo Olomouc Pavel Javůrek.
„Do budoucna navíc plánujeme integraci nástrojů využívajících umělou inteligenci, jež uživatelům ještě více usnadní orientaci a pomohou jim najít informace, které hledají – jednoduše, rychle a s ohledem na jejich individuální potřeby,“ uvedl za dodavatele jednatel agentury La Taupe Petr Vávra.
Web je součástí nového vizuálního stylu představeného předloni. Snahou autorů bylo, aby díky přehlednému uspořádání obsahu, responzivnímu zobrazení pro všechna zařízení a vylepšené přístupnosti byla orientace na internetových stránkách výrazně jednodušší a pohodlnější.