

Po novém 1,2 kilometru dlouhém úseku od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum už jezdí cyklisté, jezdci na bruslích i chodí pěší.
Autor: Radka Žáková
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Zbývá dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Po novém 1,2 kilometru dlouhém úseku od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum už jezdí cyklisté, jezdci na bruslích i chodí pěší.
Autor: Radka Žáková
Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Po novém 1,2 kilometru dlouhém úseku od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum už jezdí cyklisté, jezdci na bruslích i chodí pěší.
Autor: Radka Žáková
Po novém 1,2 kilometru dlouhém úseku od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum už jezdí cyklisté, jezdci na bruslích i chodí pěší.
Autor: Radka Žáková
Dobrá zpráva pro cyklisty i pěší. Plzeň dokončila 1,2 kilometru dlouhý úsek od Chlumku k plzeňskému portálu pod vrchem Chlum. Zbývá ještě dobudovat posledních 200 metrů stezky, které jsou provizorně vybudované jen ze šotoliny. (20. prosince 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Železniční stezka Plzeň - Chrást na mapě.
Autor: Archiv
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Stroj rozhrnuje navezený materiál v místech bývalé tratě, kde bude stezka široká tři metry. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Po rozhrnutí materiálu grejdrem novou podkladní vrstvu zhutňuje vibrační válec. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Strojník si vždy dopředu vyznačí barvou šířku budoucí stezky, podle toho pak rozhrnuje materiál. (21.března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Nákladní auto najednou přiveze přes 15 tun materiálu. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Přivezený náklad řidiči sklápějí po částech. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Řidiči nákladních aut vysypávají náklad postupně. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Materiál naváží průběžně několik nákladních aut. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Čerstvě rozhrnutou vrstvu vzápětí zhutňuje vibrační válec. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Výstavba společné stezky pro cyklisty a pěší mezi Plzní a Chrástem. V místech, kde vzniká, do roku 2018 jezdily vlaky. Klikatou trať nad řekou Berounkou nahradil přes čtyři kilometry dlouhý tunel. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dělníci připravují betonáž nové opěrné zdi u prvního z kamenných železničních viaduktů. Její délka bude 35 metrů. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Dělníci připravují betonáž nové opěrné zdi u prvního z kamenných železničních viaduktů. Její délka bude 35 metrů. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Na všech čtyřech kamenných mostech dělníci odbourali původní římsy, které byly ve špatném stavu. Po dobetonováních nových dostanou mosty nové a bezpečné zábradlí. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Na všech čtyřech kamenných mostech dělníci odbourali původní římsy, které byly ve špatném stavu. Po dobetonováních nových dostanou mosty nové a bezpečné zábradlí. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Stezka vzniká místo jedné koleje, v té druhé bude štěrk. Na několika místech právě v nevyužívaném prostoru vzniknou na trase vydlážděné odpočívky se stoly, lavicemi, koši a místy pro odstavení kol.(21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Na silnici vedoucí pod mosty přestavované železniční trati na stezku je rušný provoz. Právě tudy jezdí nákladní auta přivážející na stavbu materiál. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Nevě budovaná opěrná zeď v Bukovci bude dlouhá 35 metrů. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Než město bude mít vybudovaný kilometrový úsek od Chlumku k tunelovým portálům v v části Doubravka, cyklisté budou využívat přejezd od mostu nad bývalou tratí u bukovecké papírny po přestavěné a dlouho nepoužívané cestě k bývalé trati. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Pod mostem u bukovecké papírny jezdily rychlíky tažené parními lokomotivami i pendolina. Město chce v tomto úseku bývalé trati vybudovat stezku širokou šest metrů. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Kolíky označují místo budoucího dočasného sjezdu z nové stezky na silničku pod vrchem Chlum. Po té budou cyklisté jezdit do doby, než bude kompletně dokončená stezka až k plzeňskému portálu nejdelšího železničního tunelu v České republice. (21. března 2024)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Po bývalé trati mezi Chrástem a Bukovcem už zbylo jen pár pražců. (13. 12. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Po bývalé trati mezi Chrástem a Bukovcem už zbylo jen pár pražců. (13. 12. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Po bývalé trati mezi Chrástem a Bukovcem už zbylo jen pár pražců. (13. 12. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Po bývalé trati mezi Chrástem a Bukovcem už zbylo jen pár pražců. (13. 12. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. 11. 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vlak s cestujícími, který jako první projel nejdelším železničním tunelem v České republice, neušel zájmu fotografů. (16. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Vytrhávání kolejí na staré pražské trati mezi Plzní a Chrástem. Kolejiště se výhledově promění v cyklostezku. (29. listopadu 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES