

Na betonování stěn se využívají bednicí vozy dlouhé několik metrů, které pákami a tlačítky ovládají technici. Technologie zajistí, aby se na stěny stříkala rovnoměrná vrstva betonu. Až je úsek hotový, vozy se tunelem posunou dál pomocí kolejnic. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Stroje, které se využívají k ražbě. Tunelové pásové rypadlo má velmi pohyblivé rameno. Dostane se do míst, kam bagr nedosáhne. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Návštěvníci ze stavby, na které se podílí i s techniky a projektanty celkem 1500 lidí, vychází zpět na povrch po schodech nahoru do vestibulu Gemini. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Na betonování stěn se využívají bednicí vozy dlouhé několik metrů, které pákami a tlačítky ovládají technici. Technologie zajistí, aby se na stěny stříkala rovnoměrná vrstva betonu. Až je úsek hotový, vozy se tunelem posunou dál pomocí kolejnic. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Těžební jámy a šachty se využívají například ke spouštění těžké techniky. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Den otevřených tunelů rozestavěného metra D vzbudil o víkendu velký zájem veřejnosti. Návštěvníci si prošli úsek mezi stanicemi Olbrachtova a Pankrác D. Metrem se tudy projedou nejdříve v roce 2032. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Na betonování stěn se využívají bednicí vozy dlouhé několik metrů, které pákami a tlačítky ovládají technici. Technologie zajistí, aby se na stěny stříkala rovnoměrná vrstva betonu. Až je úsek hotový, vozy se tunelem posunou dál pomocí kolejnic. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Práce na stanici Pankrác D zatím nepostoupily tak daleko jako na Olbrachtově. „Aktuálně finišují ražby na spodních částech,“ řekl hlavní stavbyvedoucí Štefan Ivor z firmy Subterra. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Návštěvníci Dne otevřených dveří metra D sestupují do podzemí tunelem, kterým v budoucnu povedou eskalátory. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Tunely se nachází v různých fázích výstavby. Postupně se přidávají vrstvy a čím víc se tedy zmenšují, tím se blíží finální fázi, při které se budou pokládat koleje. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Návštěvníci Dne otevřených dveří metra D sestupují do podzemí tunelem, kterým v budoucnu povedou eskalátory. (17. května 2025)
Autor: ČTK
Návštěvníci Dne otevřených dveří metra D sestupují do podzemí tunelem, kterým v budoucnu povedou eskalátory. (17. května 2025)
Autor: ČTK