Rakovnický městský úřad v září přestěhoval odbor správy majetku do bývalé dětské knihovny a infocentra na Husově náměstí. Funguje zde i oddělení rozvoje města a investic. Prostory se pro úředníky uvolnily po loňské dostavbě a zprovoznění nové knihovny, kam se přesunulo také infocentrum. Do původních prostor na radnici, kde sídlil odbor správy majetku, budou po menších úpravách přesunuty často využívané agendy, týkají se například místních poplatků a vymáhání. Přestěhují se do nich i někteří referenti odboru vnitřních věcí, informovala dnes ČTK v tiskové zprávě mluvčí rakovnické radnice Kateřina Hradilová.
Referenti odboru vnitřních věcí jsou nyní v kanceláři spravující archiv stavebního úřadu. Stavební úřad čeká další rozšiřování a bude potřeba zařídit i rozšíření stavebního archivu. Rakovnický úřad musel od července převzít další agendu, která souvisí s novým stavebním zákonem. "V současné době převzal stavební úřad v Rakovníku spisy stavebního úřadu v Čisté, který není personálně obsazen a prakticky nefunguje," popsala mluvčí. Úřad též přebírá další rozpracované spisy a za úřad v Čisté bude také zajišťovat stavební archiv.
Stavební úpravy pro odbor správy majetku spočívaly v opravě dvou podlaží, zajištění bezbariérového vstupu, nového sociálního zařízení, nové elektroinstalace i vytápění. Prostor, kde sídlilo informační centrum, poslouží jako archiv a zasedací místnost pro potřeby odboru.