U dopravce Leo expres je prakticky pravidlem, že vlak přijede opožděn, pak následuje servisní úklid, lidé stojí na slunečním žáru bez laviček na nekrytém nástupišti, po delší době po vyzvání nastoupí a vlak odjíždí zpožděný. Je to zaviněno prudkými obraty
U dopravce Leo expres je prakticky pravidlem, že vlak přijede opožděn, pak následuje servisní úklid, lidé stojí na slunečním žáru bez laviček na nekrytém nástupišti, po delší době po vyzvání nastoupí a vlak odjíždí zpožděný. Je to zaviněno prudkými obraty souprav bez servisního zázemí. Běžný stav v Praze hl.n. (sobota 8.6. k večeru) sám jsem to zažil, když jsem Leo expres použil loni při cestě do Přerova. Někdo rád kritizuje ČD a.s., ale tato společnost v dálkové dopravě málokdy provádí ostré obraty, uklizené soupravy přijíždějí z Odstavného nádraží Praha-Jih. Ostré obraty souprav je možno dělat v příměstské dopravě, ale i tam jsou při mimořádnostech problémy, ale nikoli v dálkové dopravě Praha-Ostrava-Bohumín a zpět jak je u Leo expres zvykem. S touto společností mám vůbec špatné zkušenosti, loni mi pokladní Leo expres vrátila padělanou pěti stovku, všiml jsem si toho až doma, takže se mi cesta prodražila, navíc jsem musel věc ohlásit Policii ČR na Hlavním nádraží, což mě stálo nemalý čas, peníze jsem již neviděl.