Sleduji pravidelně nové stavby MHD v Praze. Jak se buduje trolejbusová trať z Palmovky přes Prosek a Čakovice do Miškovic, jak se prodlužuje tramvajová trať z Divoké Šárky přes sídliště Na Dědině na Dlouhou Míli a také jaké proměny jsou v Libuši. K tom
Sleduji pravidelně nové stavby MHD v Praze. Jak se buduje trolejbusová trať z Palmovky přes Prosek a Čakovice do Miškovic, jak se prodlužuje tramvajová trať z Divoké Šárky přes sídliště Na Dědině na Dlouhou Míli a také jaké proměny jsou v Libuši. K tomu všemu ještě patří výstavby Štvanická lávka nebo Dvorecký most.Třeba tramvajová trať do Libuše se začala stavět od 1. dubna 2022 a je již konečně vidět pokrok. Z Holešovické tržnice pohledem do Karlína je také vidět pokrok. Škoda, že zaniknou přívozy P3 a P7. Ale po otevření nové Trojské lávky zanikl přívoz P8.V západním vestibulu stanice metra Palmovka jsou nové informační tabule. Nedávno byly mírně pozměněny stanice Smíchovské nádraží, Masarykovo nádraží a Karlovo náměstí jelikož Praha chce vybudovat rychlejší spojení s vlaky pod zemí tzv. pařížskou RER u nás označováno jako pražské eSko.