V následujících týdnech a měsících rozjíždí další vlnu zvýhodněných nabídek, posílených služeb a cílených kampaní, které cílí jak na soukromé zákazníky, tak na firmy.
Peugeot 2008 za atraktivní cenu. Připraven i pro okamžitý odběr
Oblíbené SUV Peugeot 2008 se dočká masivní podpory: výhodné cenové nabídky od 479 000 Kč a dodatečných bonusů na skladové vozy. Zákazníci tak mají možnost pořídit si kompaktní SUV s rychlou dostupností a bez kompromisů.
Výhodné podmínky ale čekají i na další SUV modely – Peugeot 3008 a 5008. Ty budou dostupné nejen v hybridních a elektrických verzích, ale také jako plug-in hybridy a v provedení Long Range s dlouhým dojezdem. Cílem je oslovit jak rodiny, tak náročnější řidiče hledající komfort a úspornost.
Rifter s dieselovým i elektrickým pohonem a sedmiletou zárukou
Výrazné podpory se dočká i všestranný model Peugeot Rifter, který bude k dispozici s dieselovým i elektrickým pohonem, manuální nebo automatickou převodovkou. Nově na všechny verze poskytne Peugeot v ČR nadstandardní sedmiletou záruku. Tím reaguje na rostoucí poptávku po flexibilních, ale zároveň spolehlivých rodinných i pracovních vozech.
Firmy čeká servis zdarma i další zvýhodnění
Peugeot výrazně posiluje i péči o firemní zákazníky. Každý, kdo si pořídí lehký užitkový vůz značky, získá pětiletý servis zdarma nebo do limitu 200 000 km. V kontextu konkurence jde o výhodu, která výrazně snižuje celkové provozní náklady a zvyšuje jistotu plánování.
Navíc právě užitkové modely, včetně Peugeotu Boxer, se v rámci poslední kampaně osvědčily jako tahouni fleetových prodejů. Zákazníci oceňují zejména novou motorizaci BlueHDi 2.2, která se rychle etablovala jako spolehlivá a úsporná volba napříč obory.
Co dalšího značka plánuje?
Značka Peugeot potvrdila, že bude i nadále pracovat na kombinaci výhodné nabídky, transparentních služeb a individuálního přístupu k zákazníkům. Připravují se další akce zaměřené na podporu elektrických vozů i produktové kampaně šité na míru různým segmentům.
„Pečlivě sledujeme potřeby našich zákazníků a přizpůsobujeme jim naši strategii. Ať už jde o soukromé motoristy, nebo firmy, cíl je jasný – nabídnout výběr bez kompromisů, výhodné financování a nadstandardní služby,“ říká Filip Lapka, obchodní ředitel značky Peugeot v ČR.