náhledy
V návrhu na velkoformátovou malbu se nachází stylizovaní motýli druhu Vanessa Cardui (babočka bodláková) a lilie tygří, které mají velmi podobnou vizualitu.Téma vychází z tajemné estetiky mikrosvěta, mimikrových principů a vizuálních znaků rostlin a okřídleného hmyzu. Skica je inspirovaná dobovými knižními vědeckými ilustracemi, především prací artdecového umělce Eugene Séguye.
Autor: DPP
V návrhu na velkoformátovou malbu se nachází stylizovaní motýli druhu Vanessa Cardui (babočka bodláková) a lilie tygří, které mají velmi podobnou vizualitu.Téma vychází z tajemné estetiky mikrosvěta, mimikrových principů a vizuálních znaků rostlin a okřídleného hmyzu. Skica je inspirovaná dobovými knižními vědeckými ilustracemi, především prací artdecového umělce Eugene Séguye.
Autor: DPP
Linkou tohoto streetartového umělce jsou obrazy komponované z fragmentů, které dávají dohromady větší výjev. Autor rozvíjí arcimboldovské téma a ze zdánlivě běžných předmětů staví obličeje v nadživotní velikosti nebo celé postavy. Obraz plný detailů se dá vnímat jako celek nebo také pozorovat zblízka a nacházet zde různé předměty a skryté významy. Tyto koláže se vyznačují barevností a často se prolínají s texty.
Autor: DPP
Linkou tohoto streetartového umělce jsou obrazy komponované z fragmentů, které dávají dohromady větší výjev. Autor rozvíjí arcimboldovské téma a ze zdánlivě běžných předmětů staví obličeje v nadživotní velikosti nebo celé postavy. Obraz plný detailů se dá vnímat jako celek nebo také pozorovat zblízka a nacházet zde různé předměty a skryté významy. Tyto koláže se vyznačují barevností a často se prolínají s texty.
Autor: DPP
Abstraktní pojetí by mělo podle svého autora především divákům z ulice předávat emoce. Nejde prý o klasický streetartový mural, který se navíc nebude dělat sprejem. Hravé a abstraktní tvary záměrně ponechají prostor pro přesný výklad malby na každém kolemjdoucím. Někdo může vidět krajinu, kopce zalité zapadajícím sluncem, někdo hravou kompozici s odkazem na milánskou skupinu Memphis.
Autor: DPP
Abstraktní pojetí by mělo podle svého autora především divákům z ulice předávat emoce. Nejde prý o klasický streetartový mural, který se navíc nebude dělat sprejem. Hravé a abstraktní tvary záměrně ponechají prostor pro přesný výklad malby na každém kolemjdoucím. Někdo může vidět krajinu, kopce zalité zapadajícím sluncem, někdo hravou kompozici s odkazem na milánskou skupinu Memphis.
Autor: DPP
V kontextu pravěku lze považovat jeskynní malby za výtvarnou práci ve veřejném prostoru. K tomuto momentu se chce dle svých slov vrátit umělkyně, jež má na svědomí návrh „Pravěký mural“. Dávné graffiti a murální malby v jeskyních se pro mnohé filozofy staly klíčem k dešifraci tajemství člověka. Byly to první duševní práce, nejstarší obrazové vyprávění, ale i první figurativní umění na světě.
Autor: DPP
V kontextu pravěku lze považovat jeskynní malby za výtvarnou práci ve veřejném prostoru. K tomuto momentu se chce dle svých slov vrátit umělkyně, jež má na svědomí návrh „Pravěký mural“. Dávné graffiti a murální malby v jeskyních se pro mnohé filozofy staly klíčem k dešifraci tajemství člověka. Byly to první duševní práce, nejstarší obrazové vyprávění, ale i první figurativní umění na světě.
Autor: DPP