náhledy
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
V těchto prostorách "stanice metra" Klárov končí. Mohl tudy pokračovat plánový tunel?
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Za těmito vraty se ukrývá šachta vedoucí až do tunelu trasy A.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Tady se původně nacházely záložní generátory.
Autor: Metro.cz
Tady se původně nacházely záložní generátory.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Zázemí Klárova připomíná neveřejné prostory běžných stanic metra.
Autor: Metro.cz
Jako v království Julese Verna
Autor: Metro.cz
Věřte nám, že bez eskalátorů by bylo cestování metrem o poznání otravnější. Přesvědčili jsme se o tom na Klárově.
Autor: Metro.cz
Řídící stanoviště
Autor: Metro.cz
Skoro jako v metru. Jen schody musíte sejít po svých.
Autor: Metro.cz
Plánek podzemních prostor
Autor: Metro.cz
Za tajemnými vraty se nachází... další tajemná vrata.
Autor: Metro.cz
Schématické znázornění polohy dnešní stanice Malostranská na trati A z roku 1978 (bílá), neuskutečněné stanice Klárov podle projektu metra od Konsorcia stavebních firem z roku 1941 (modrá) a jednolodní "stanice metra" Klárov postavená v letech 1953-1959 podle neznámého projektu (žlutá).
Autor: DPP - Pavel Fojtík
Jediný vstup do vestibulu legendární "stanice metra" v ulici U Bruských kasáren rozhodně nepůsobí dojmem, že by vyhovoval dopravně či architektonicky dnešním představám o stanici metra.
Autor: DPP - Pavel Fojtík
Podle tohoto projektu se údajně stanice Klárov v letech 1953-1959 stavěla. Převzato z knihy Praha a metro od ing. arch. E. Kyllara.
Autor: DPP - Pavel Fojtík
První eskalátorový tunel jednolodní "stanice metra" postavené v letech 1953-1959 na Klárově. Stav kolem roku 2000.
Autor: DPP - Pavel Fojtík