

Nehoda u lékárny v podolské ulici se přihodila v říjnu 1949.
Autor: Paseka, sbírka Josef Mrštík
Zastávka Botanická zahrada v září 1958
Autor: Paseka, sbírka Jan Arazim
Prototyp Tatry T 401 ve Vyšehradském tunelu.
Autor: Paseka, sbírka Jan Arazim
Trolejbusy jezdily vyšehradským tunelem od roku 1949.
Autor: Paseka, sbírka Jan Arazim
Momentka z konečné linky 55 Jawa na Pankráci, která získala své jméno podle nedaleké továrny.
Autor: Paseka, sbírka Jan Arazim
Slavnostně nazdobené vozy Tatra T 400 ve vinohradské vozovně ráno 1. května 1950.
Autor: Paseka, sbírka Jan Arazim
Na výjezdu od stanice Ohrada do ulice Zelenky-Hajského došlo k nehodě.
Autor: Paseka, sbírka Jan Arazim
Jeden z nejdéle sloužících trolejbusů Tatra T400 byl vůz 9458. Jezdil až do léta 1970. Snímek byl pořízen v dolní části Novovysočanské ulice.
Autor: Paseka, MMP
Slavnostní zahájení provozu linky 58. Snímek byl pořízen v Prosecké ulici.
Autor: Paseka, MMP
Řada odstavených vozidel v ulic nad Kroacínkou
Autor: Paseka, sbírka Ladislav Podivín
Příčný řez Letenským tunelem podle projektového plánu trolejbusové tratě.
Autor: Archiv DPP
Konečná stanice Jawa. V této stanici nebyl dovolen přestup mezi tramvajemi a trolejbusy.
Autor: Archiv DPP
Trolejbus linky t-53 na Hřebenkách v roce 1965.
Autor: Archiv DPP
Jako připomínka na zrušený trolejbusový provoz v Praze byl 8. října 2010 odhalen nezvyklý památník v podobě symbolické trolejbusové zastávky s pamětní deskou v místech bývalé konečné stanice Orionka. U zastávky je i několik metrů trolejového vedení. V den odhalení zde byl vystaven trolejbus Škoda 8Tr z Muzea MHD v Praze.
Autor: Pavel Fojtík
Konečná trolejbusové linky t-51 v Bělocerkevské ulici ve Vršovicích.
Autor: Archiv DPP
Významným trolejbusovým uzlem, i když vizuálně poměrně nenápadným, bylo Václavské náměstí mezi Štěpánskou a Krakovskou ulicí. Končily zde čtyři linky.
Autor: Archiv DPP
Trolejbus Tatra T400 v roce 1948 ve stanici Jiráskovo náměstí.
Autor: Archiv DPP
Situační plán smyčky Malvazinky v době zahájení provozu v roce 1939.
Autor: Archiv DPP
Listina s podpisy přítomných na slavnostním zahájení provozu na první trolejbusové lince v Praze. Vlevo nahoře podpis primátora JUDr. Karla Baxy, pod ním podpis předsedy správní rady Elektrických podniků Ing. Eustacha Mölzera.
Autor: Archiv DPP
Provozní personál prvních pražských trolejbusů při zkušebních jízdách 22. června 1936 na konečné u Svatého Matěje.
Autor: Archiv DPP
Filmový štáb při natáčení dokumentárního filmu Stavba a zahájení první trolejbusové trati v Praze.
Autor: Archiv DPP
Trolejbusová trať v ulici Na ořechovce nad rekonstruovaným podjezdem pod Buštěhradskou dráhou.
Autor: Archiv DPP
Trolejbusy už uvidíte jenom v muzeu.
Autor: DPP
Autobusy ŠM 11 dominovaly v roce 1975 autobusovému provozu během Československé spartakiády, a poprvé zajišťovaly bez trolejbusů provoz tzv. zelené větve do zastávky Stadion jih.
Autor: Archiv DPP
Vůz ŠM 11 na lince 220 asi v roce 1972, jezdící tehdy přes střed města z Petřin přes střed města na Jarov. Na snímku je zachycen na Karlově náměstí, kde je ještě trolejové vedení trolejbusů.
Autor: Archiv DPP
Autobus ŠM 11 na lince č. 125 jezdící v trase Bořislavka – Matěj – Bubeneč – Revoluční třída. Linka jezdila v trase neuskutečněného prodloužení první pražské trolejbusové linky. První autobusy ŠM 11 se vyznačovaly na první pohled neděleným čelním sklem.
Autor: Archiv DPP
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Éra trolejbusů skončila před čtyřiceti lety.
Autor: Dopravní podnik
Loučení s trolejbusy.
Autor: Dopravní podnik