náhledy
Automobily Maserati 6C-34 a Maserati A6G 54 Coupé Allemano
Autor: NTM
Automobily Maserati A6 s jedenapůllitrovým nebo dvoulitrovým šestiválcovým motorem se vyráběly v letech 1947 až 1956 a šlo o první cestovní vozy Maserati. Na pařížském autosalonu byl v roce 1954 představen dvoulitr Maserati A6G. Vyráběn byl v několika verzích uzavřených i otevřených karosérií, navržených v karosárnách Pietro Frua, Ghia a Carrozzeria Allemano. Vozů s karosérií Coupé Allemano bylo v letech 1954 až 1957 postaveno pouze dvacet kusů. Osobní automobil s kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 1986 cm3, výkon 110 kW (148 k), maximální rychlost 210 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně
Autor: NTM
Automobily Maserati 6C-34 a Maserati A6G 54 Coupé Allemano
Autor: NTM
Závodní monopost Maserati 6C-34 byl postaven v letech 1934 a 1935 pouze v sedmi kusech. Ve Velké ceně na Masarykově okruhu v Brně v září 1934 dojel na Maserati 6C-34 legendární italský závodník Tazio Nuvolari na třetím místě. S vozem stejného typu měl v tréningu na tento závod smrtelnou nehodu domácí jezdec Josef Brázdil. Závodní automobil s přeplňovaným kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3729 cm3, výkon 191 kW (260 k), maximální rychlost 250 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně.
Autor: NTM
Závodní monopost Maserati 6C-34 byl postaven v letech 1934 a 1935 pouze v sedmi kusech. Ve Velké ceně na Masarykově okruhu v Brně v září 1934 dojel na Maserati 6C-34 legendární italský závodník Tazio Nuvolari na třetím místě. S vozem stejného typu měl v tréningu na tento závod smrtelnou nehodu domácí jezdec Josef Brázdil. Závodní automobil s přeplňovaným kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3729 cm3, výkon 191 kW (260 k), maximální rychlost 250 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně.
Autor: NTM
Automobily Maserati A6 s jedenapůllitrovým nebo dvoulitrovým šestiválcovým motorem se vyráběly v letech 1947 až 1956 a šlo o první cestovní vozy Maserati. Na pařížském autosalonu byl v roce 1954 představen dvoulitr Maserati A6G. Vyráběn byl v několika verzích uzavřených i otevřených karosérií, navržených v karosárnách Pietro Frua, Ghia a Carrozzeria Allemano. Vozů s karosérií Coupé Allemano bylo v letech 1954 až 1957 postaveno pouze dvacet kusů. Osobní automobil s kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 1986 cm3, výkon 110 kW (148 k), maximální rychlost 210 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně Závodní automobil s přeplňovaným kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3729 cm3, výkon 191 kW (260 k), maximální rychlost 250 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně.
Autor: NTM
Automobily Maserati 6C-34 a Maserati A6G 54 Coupé Allemano
Autor: NTM