V rámci modernizace se mění také všechny kabelové rozvody, vzduchotechnika a osvětlení. Bez zajímavosti není ani fakt, jak se dopravní podnik odpadu zbavuje, respektive nezbavuje. Zachovalé části eskalátoru si podnik nechává jako náhradní díly. Velká část rozebraných jezdících schodů i stanice samotné pro změnu putuje do sběrných surovin. „Chováme se s péčí řádného hospodáře a každý měsíc soutěžíme odběratele tříděného odpadu a kovů. Díky tomu suroviny prodáváme za nejvyšší možnou cenu,“ popisuje postup vedoucí odboru Komunikace pražského dopravního podniku Daniel Šabík.
Součástí modernizace je také výměna stropní desky stanice v úrovni nástupiště. Ta kryje místnosti pod nástupištěm, z pohledu cestujících se tedy jedná o podlahu. „Některé důležité konstrukční prvky desky jsou kvůli průsakům ve špatném stavu, proto je třeba výměna. To je i jeden z důvodů, proč je stanice zhruba na rok zavřená,“ upřesňuje Šabík. Průsaky navíc poškodily stanici i na dalších místech. Nemalým zásahem pro zdejší stanici byly samozřejmě i povodně.