Podle ní je na projektu nejzajímavější propojení teorie s praxí. „Je skvělé vidět, že se jakýkoliv návrh dá posléze realizovat. Vytváříme si sami téměř vše, co se dá vyrobit, občas nějakou drobnost, jako je článek do baterky, koupíme,“ popisuje proces výroby Burešová. Součástí soutěže Formule student, které se ČVUT se svým monopostem účastní není pouze stroj zkonstruovat, ale také s ním obstát v náročném závodu. Ten je podle Burešové tím pravým vyvrcholením veškeré dřiny.
„Z loňským autem, oproti kterému má náš letošní model podstatná vylepšení, jsme byli na závodech v Itálii, kde jsme se utkali s ostatními studentskými projekty, na druhém místě,“ chlubí se úspěchy Burešová. Podle kapitána konstrukčního týmu Františka Pecha je letošní model speciální. „První monopost byl spolehlivý, ale bohužel těžký a málo výkonný. Druhý pak nedokázal využít svůj plný výkon. Až se třetím se nám podařilo získat pohár. To se nám doufejme podaří i letos,“ těší se Pech.