metro.cz

Počasí v Praze

1 °C / 9 °C

Neděle 21. dubna 2024. Svátek má Alexandra

AI jako hrozba, nebo příležitost pro marketing? Dozvíte se na The Best of Czech Promotion Summitu

  9:54
Praha 14. března 2024 (PROTEXT) - Umělá inteligence zásadně mění svět. Je čím dál častěji součástí lidského soukromí stejně jako pomocníkem v práci. Moderním technologiím se nevyhýbají ani obory marketingu, reklamy a médií. O nejnovějších trendech se bude moci široká veřejnost seznámit v pondělí 25. března na letošním ročníku The Best of Czech Promotion Summit.

Jak s umělou inteligencí lépe psát, tvořit a přemýšlet vysvětlí novinář a stand-up komik Miloš Čermák. S čím také mohou moderní technologie pomoci a jakou roli v tom hraje člověk, pro změnu představí Daniel Stach, novinář a popularizátor vědy.

Se svými zkušenostmi, doporučeními i osobitými názory se podělí řada dalších profesionálů a osobností z oboru na konferenci The Best of Czech Promotion Summit, kterou pořádá marketingová agentura CZECH PROMOTION.

"Na umělou inteligenci můžeme mít rozdílné pohledy. Praxe nám ale potvrzuje, že její vliv na marketing je nepopiratelný a bude jen růst. Ať už se řadíte mezi boomery, nebo zástupce GenZ, technologické snílky nebo pesimisty, měli byste o ní alespoň přemýšlet. Jsem proto rád, že letošní summit nabídne mnoho různých osobností, které divákům poskytnou ucelenou představu nejen o tom, co umělá inteligence vlastně je, ale také jak díky ní být úspěšný nejen v marketingu," říká Jan Coufal, CEO agentury CZECH PROMOTION.

The Best of Czech Promotion Summit se uskuteční v pondělí 25. března od 14:40 do 17:00 na úvod zahájení letošního ročníku prestižní obchodní konference Retail Summit. Přenos bude dostupný i široké veřejnosti prostřednictvím live streamu na sociálních sítích agentury CZECH PROMOTION a dalších médií. Sledovat ho můžete zde.

Agentura CZECH PROMOTION je lídrem na poli pragmatického marketingu. Jejím krédem je "pomáhat klientům, aby byli úspěšnější". Své služby poskytuje již osmnáct let, zejména menším až středně velkým českým firmám napříč obory. Zákazníkům nabízí tvorbu efektivních kampaní, tedy full servis počínaje analýzami, výzkumy a nastavením funkčních strategií, přes kreativní řešení a realizaci kampaní, až po offline a online mediální plánování, nákup a vyhodnocení. Agentura je úspěšná i v komplexních digitálních službách, designu, in-store realizacích a PR.

 

 

 

Hlavní zprávy

Poslední adresa Jaroslava Klabíka byla na Hradčanech. Prožil život dobrodruha

vydáno 21. dubna 2024  11:53

Praha je dobrodružství a romantika. Také nikdy nekončící zdroj zajímavostí. Stačí jen zvednout oči od displeje mobilního telefonu a nestačíte se divit....  celý článek

Herci neustále bojují o práci, je to kolotoč pádů a vzestupů, říká agentka Daňková

vydáno 21. dubna 2024  7:00

Lenka Daňková vystudovala germanistiku a hudební vědu na MUNI v Brně, poté se věnovala hudební produkci jak v Česku, tak v rakouském Grazu a od roku 2010...  celý článek

Americký sen. Češka z New Yorku prožívá lakrosové vrcholy ve Spojených státech amerických

vydáno 20. dubna 2024  13:00

Předloni zažila s českou lakrosovou reprezentací velké úspěchy. Na mistrovství světa byly Češky sedmé, vzápětí si zahrály mezi osmi nejlepšími zeměmi na...  celý článek

Přála jsem si oslovit a motivovat ty nejmenší, říká Marie Šnajdrová

vydáno 20. dubna 2024  7:00

Ilustrátorka, cestovatelka, ale hlavně horská duše. Marie Šnajdrová poslední roky tráví většinu času na cestách, z nichž své poznatky promítá do knih. Ve...  celý článek