Pod záštitou šejka Mansúra bin Zayeda Al Nahyana, viceprezidenta, místopředsedy vlády a předsedy prezidentského dvora, se GMC nadále zaměřoval na podporu inovací a umožnil odborníkům těžit z výměny znalostí mezi osobami s rozhodovací pravomocí, myšlenkovými vůdci, odborníky a profesionály o nových trendech, které utvářejí budoucnost tohoto odvětví.
Druhý den kongresu, který věnoval zvláštní pozornost mediálnímu vzdělávání a zapojení mládeže, přivítal také různorodou skupinu studentů ze 100 univerzit, kteří se zajímají o tento sektor.
Globální mediální kongres s účastníky z vládního, mediálního, akademického a průmyslového sektoru pořádá prvotřídní program řečníků, panelistů a diskutérů, kteří se vyjadřují k řadě nových výzev a diskutují o všech možnostech budoucího rozvoje mediálního průmyslu. Na výstavě v rámci kongresu se představují přední mezinárodní i místní značky, které předvádějí a demonstrují nejnovější technologie, produkty a služby zaměřené na média. Výstavy se účastní jak přední společnosti, tak nové inovativní startupy, které mají k dispozici řadu platforem, včetně živých pódií a mediálních laboratoří, které usnadňují obchodní partnerství mezi technologickými společnostmi a médii.
Video z akce je k dispozici ZDE