„Celá tato kulička se vyvíjí a vyrábí v České republice v patnácti různých velikostech. Dokáže směle rozpohybovat ženy i muže všech objemů. Proces leštění je jeden z posledních z celkových sedmnácti náročných výrobních úkonů,“ rozkrývá pozadí svého byznysu s koulemi Petr Milata, jednatel firmy Beznoska.
Spolu s dalšími ortopedickými implantáty tohoto rodinného podniku z Kladna můžete takové kuličky získat při výměně kloubů ve většině lokálních nemocnic a taky napříč celým světem od Švédska po Jihoafrickou republiku včetně Ukrajiny. A pokud náhodou někdy v budoucnu poletíte na dovolenou třeba do Dominikánské republiky nebo Brazílie (kde jsou tyto české značkové implantáty rovněž k dispozici), váš lékař vám pro jistotu vystaví kartičku, že jste majitelem umělého kloubního implantátu, aby vás letištní ostraha pustila hladce a bez pípání přes bezpečností rámy. Tak už jste pro zábavu spočítali, kolik těch kuliček je na fotografii celkem zachyceno? A už máte taky tu svou?.
Tato putovní výstava, jež vznikla na podporu průmyslové osvěty, bude k vidění až do srpna ještě v Hradci Králové, Olomouci, Karlových Varech a Ostravě. Jejím pořadatelem je v rámci společenské odpovědnosti Promoliga® – komunikační agentura. Czech Industry Photo je realizováno bez státních a evropských dotací za podpory nadšenců, spolupracujících subjektů, asociací a partnerů, kteří v kreativní průmyslové osvětě spatřují důležitost a smysl.
Více informací k této fotovýstavě, dalším zastávkám i doprovodným příběhům v online podobě lze nalézt na www.czechindustryphoto.com v českém a anglickém jazyce.
Czech Industry Photo
Czech Industry Photo je putovní osvětová výstava, která odhaluje potenciál a skryté krásy českého průmyslu v rámci rozmanitých odvětví. Tato fotovýstava je unikátním projektem, který prostřednictvím vizuální komunikace prezentuje zajímavé inovace českých univerzit, startupů a firem. Czech Industry Photo zároveň zprostředkovává pohled na pracovní postupy, obory a profese ve výzkumu, vývoji, výrobě, uměleckém zpracování, průmyslovém designu či transferu energií. Tato vzdělávací přehlídka se představuje každým rokem veřejnosti zdarma v deseti městech Čech a Moravy v podobě putovní prezentace, kdy se mimo jiné snaží také probudit zájem mladé generace o technologické novinky, vědu a kreativní umělecká řemesla s cílem podpořit perspektivu jejich budoucího zaměstnání.
PROMOLIGA
PROMOLIGA® je komunikační agentura, která od roku 2015 poskytuje PR a marketingovou podporu inovátorům. „Pomáháme značkám růst a zvyšovat jejich tržní hodnotu - ONline i OFFline.”
Zdroj: PROMOLIGA®
www.promoliga.cz www.czechindustryphoto.com