„Naším hlavním cílem zde bylo implementovat nejnovější technologické i estetické standardy v souladu s parametry konkurenceschopnosti současných retail parků,“ vysvětluje Róbert Dikan, senior asset manager CPI Property Group, a dodává: „Věříme, že tato investice přinese dlouhodobý přínos našim zákazníkům i nájemcům.“
Moderní design a vyšší komfort pro zákazníky
Přestavba zahrnovala kompletní změnu fasády, sjednocení markýz nad vstupy a modernizaci výkladců. Výrazně se proměnila dispozice nájemních jednotek – původní menší prostory o velikosti 50–200 m2 se transformovaly v šestici prodejen s větší prodejní plochou, dohromady čítající 3 850 m2. Zákazníci se tak mohou těšit na své oblíbené značky Rossmann, Pepco, Planeo, TEDi či Akvazoo s nadstandardní nabídkou sortimentu.
Nedílnou součástí rekonstrukce byly rovněž technické úpravy, jako je modernizace vzduchotechniky, chladicích systémů a rozvodů. Pro lepší vizibilitu směrem k zákazníkům byl retail park nově označen logem na střeše a aktualizovaným pylonem viditelným ze všech příjezdových směrů.
Atraktivní obchodní zóna
CityMarket je součástí největší obchodní zóny v Příbrami s celkovou pronajímatelnou plochou přes 17 650 m2. Kromě retail parku se zde nachází hypermarket Tesco, hobbymarket OBI či fast food KFC.
Zdroj: CPI Property Group