Vrcholem probíhající celosvětové propagační kampaně společnosti Hisense je úchvatný 100palcový televizor ULED U7, který zásluhou technologie 100palcového displeje ULED TV promění každý obývací pokoj v dokonalou diváckou arénu a prostřednictvím velké obrazovky přenese veškeré vzrušení z elitních sportovních výkonů přímo do domácnosti.
Společnost Hisense se v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila celosvětově na první příčce na poli 100palcových televizorů a je na nejlepší cestě k tomu, aby si získala oddané sportovní fanoušky a vstoupila do éry 100palcových televizorů s největší velikostí LED televizorů v oboru.
Letos v srpnu si budete moci vychutnat všechny nejlepší sportovní a atletické akce na světě díky pohlcujícímu sledování na 100palcové obrazovce široké nabídky produktových řad televizorů Hisense, které se pyšní nejnovějšími obrazovými a zvukovými technologiemi.
V produktové řadě Hisense vyniká televizor U7 Mini-LED ULED s nativní obnovovací frekvencí 120 Hz a sportovním režimem s podporou umělé inteligence, který pomocí dynamického algoritmu přizpůsobeného pohybujícím se objektům odstraňuje „šumy" a dosahuje živého a křišťálově čistého zobrazení sportovních akcí.
Nejmodernější technologie Hisense pro řízení LED podsvícení a správu barev se starají o nejjasnější a nejostřejší obraz, zatímco technologie Hisense Hi-View Engine povyšuje a zlepšuje celkovou kvalitu obrazu prostřednictvím autentických barev, brilantního kontrastu, čistého pohybu a výrazných detailů.
Televizor U7 ULED je navržen tak, aby vám zprostředkoval jedinečný zážitek, který vás doslova pohltí, a posune vaše sledování sportovních přenosů na nejvyšší místo na stupni vítězů. Díky společnosti Hisense a sledování na 100palcové obrazovce už nikdy nebudou velké sportovní zážitky stejné.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světovou značkou domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiálním partnerem šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2469797/photo.jpg
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com