„Výrazně jsme posílili všechna pracoviště. Posledním krokem, který město udělalo, bylo 14. července otevření nové pobočky registru vozidel v Praze 10, kde vyřizují žádosti v registru vozidel zprostředkovatelé s avěma až čtyřmi žádostmi. Ti dříve často na běžných odbavovacích místech způsobovali fronty, které se nyní podařilo odbourat,“ uvedl primátor Tomáš Hudeček. Ještě před několika měsíci se běžně stávalo, že objednací doby přesáhly několik dní. Před dvěma lety totiž registr vozidel zkolaboval kvůli chybám a pomalosti nového informačního systému. Nejcitelněji to podle magistrátu zasáhlo Prahu, kde se registrací provádí nejvíce.
Zároveň se podařilo zkrátit objednací doby pro lidi, kteří se objednávají prostřednictvím internetu. „Nyní se mohou nahlásit již na druhý den, ještě před několika měsíci byly objednací doby čtrnáctidenní,“ konstatoval ředitel odboru dopravněsprávních činností Josef Mihalík. Pokud jde o registr řidičů, tam se podařilo jakékoli fronty odbourat na jaře poté, co se od začátku května rozšířila pracovní doba na všechny pracovní dny v týdnu.