Po projetí Česka, Německa a Polska se zdálo, že se na jednu nádrž podaří ujet i víc než předpokládaných 1800kilometrů. Za Varšavou ale přišly okresky, městečka a vesnice. S nimi i otázka, jak se v tomto režimu vypořádat s pouze pětistupňovou převodovkou, která má sice dlouhou pětku ideální na dálnici, ale při častých změnách rychlosti se těžko hledá optimální převod. Nakonec po experimentech, které spolu s hledáním místa na přespání spotřebu zvýšily, došli oba střídající se řidiči, Marek Tomíšek a David Kazda, ke shodnému závěru, že na okreskách se většinou nevyplatí pětku řadit vůbec.
Podobně pokračovala cesta i přes Litvu a Lotyšsko až do Estonska. I přes následný pokles průměrné spotřeby ale 55 litrů nafty v nádrži vystačilo „pouze“ na 1601,4 kilometru. Ito ale na zápis do České databanky rekordů a České knihy rekordů stačilo.
Jízda je možná rekordní i v jiném ohledu, protože na jednu nádrž jela posádka celkem přes šest států. Spotřeba podle tankování vyšla na 3,44 l/100 km.
Posádku teď čeká účast na EcoRun tisíce jezer ve Finsku, která se jede okolo města Jyvaskylä, kde se i zkušenosti s tímto autem získané během rekordní cesty jistě budou hodit.