Nový snímek Onemanshow: The Movie nenabízí pouze divácký zážitek, fanoušci se mohou zapojit do speciální hry. Stačí totiž vyluštit hádanku, která je ve filmu ukrytá. Symboly obsažené ve snímku mají při rozluštění dávat smysl a přenesou se tak do desetimístného číselného kódu. Ten pak stačí zadat do trezoru, který je umístěný na výstavišti v pražských Holešovicích. K tomu je ale potřeba speciální karta, kterou každý návštěvník dostane při vstupu do kina na tento konkrétní snímek. Jedna karta v oběhu je navíc výherní, a proto by při jejím přiložení k trezoru nemělo být potřeba zadat kód a jedinec by měl vyhrát automaticky. Jak Kazma avizoval už dlouho předtím, než film vstoupil do kin, vše mělo mít přesah do reality. Snímkem tak dal minimálně mladé generaci šanci vyhrát 22 milionů korun. Podle marketérky Jaroslavy Mojžíšové jde hlavně o perfektně promyšlený marketing. „Mladší generace je celou záležitostí posedlá, odchází z kina s reálnou nadějí bohatství. To jí dosud nikdo jiný v kině nenabídl,“ říká Mojžíšová. Podle ní existuje i mnoho odpůrců, kteří Bartoška nemusí nebo neznají. I tak je ale kampaň nadchla. „Znám lidi, kteří, přestože Kazma není jejich šálek kávy, na film šli. A to jen díky velmi zajímavé a poněkud tajemné kampani,“ přiznává Mojžíšová.
Kazmovy přípravy na film místy opravdu působily misteriózně. Po celém Česku se objevovaly billboardy, které obsahovaly pouze černé pozadí a bílý trojúhelník s křížem. Logo se dokonce dostalo na veřejné akce, například na festival Rock for People, kde se na deset vteřin objevilo na LED obrazovkách místo hlavního programu. „Podle mého názoru je Kazmův marketing dokonale promyšlený a funguje v masivním rozsahu. Nejde o dva bannery v republice, jsou jich stovky. Každého tak kampaň může zasáhnout,“ dodává Mojžíšová.
Billboardy se navíc dostaly do médií. Stejně tak probíhala kauza s postaveným monumentem v Lysé nad Labem. Média téma dlouho řešila, nikdo nevěděl, kdo ho tam postavil. V současnosti už fanoušci vědí, že jde o Kazmův počin, a hlavně že je monument součástí hry. Je zde 90 symbolů, některé z nich se objevují ve zmíněném filmu. Na stožáru ve tvaru kříže s trojúhelníkem vedle monumentu běží odpočet. Na webových stránkách je dokonce k dispozici on-line přenos, takže se kdokoliv může podívat, kolik lidí je u monumentu, a zároveň také kdo zrovna zadává heslo do trezoru s jedním milionem dolarů.
Hra navíc otřásá celým internetem, na kterém se mladá generace snaží přijít na desetimístný kód a zbohatnout. Těžko říct, zda je to zase hra, nebo zda opravdu někdo má šanci vyhrát. Podle Mojžíšové se Kazma zase jen snaží hýbat celým Českem. „Na druhou stranu, když Bartošek zakopal auto, ve kterém byl jeden milion korun, výhru opravdu předal. Těžko říct, co za tím je,“ pokračuje Mojžíšová. Právě marketingem má Bartošek v hrsti celé Česko, a ještě trhá rekordy v návštěvnosti multikin. Film vidělo během premiérového víkendu 290 tisíc diváků. Dosavadním českým rekordmanem návštěvnosti byl film Anděl Páně 2, který během prvního víkendu vidělo 188 tisíc diváků. V podstatě jediným snímkem, který Kazmovi v premiérovém víkendu odolal, je vrchol marvelovského tažení Avengers: Endgame, na který přišlo v prvních dnech 344 tisíc lidí. Kazma ale předběhl například první část filmu Harry Potter a relikvie smrti.