Své fanoušky si hračka rychle získává i na Západě, momentální trend posilují i sociální sítě. Podle mnohých veskrze roztomilým fenoménem se nechala strhnout i řada celebrit, například zpěvačky Rihanna, Dua Lipa nebo Lisa z kapely Blackpink. Ty si příšerku hrdě věší na své luxusní kabelky.
Monstra, na která se čeká
Postavička z ilustrované trilogie The Monsters je nejen hračkou, ale také sběratelským kouskem, kvůli kterému neváhají nadšenci vytrvale stepovat před obchody čínského Pop Martu. Tento asijský obchodní řetězec má v současné době stovky poboček po celém světě. Pop Mart začal Labubu dokonce ukrývat do populárních blind boxů. Nakupující tedy předem neodhadne, kterou figurku si z krabičky vybalí.
Zákazníci jsou do panenek jako diví také proto, že se každá nová edice prodává v omezeném množství, což ještě mnohem více zkracuje dobu, kterou si poleží v obchodech. Pravá panenka Labubu přitom může stát nejen stovky, ale i tisíce korun.
„Prznění“ značky Hermes
Trend mohutně přiživují také známé tváře. Panenku Labubu měla na fotografiích v bulváru na své kabelce značky Louis Vuitton připevněnou i zmiňovaná Rihanna, na instagramu pak se svou panenkou, respektive čtyřmi, pózovala i herečka Emma Roberts. Její panenky Labubu byly vytvořeny podle hitu zpěvačky Britney Spears „Oops!... I Did It Again.“
„Z trendu Labubu jsem málem dostal zánět víčka. Tyhle příšernosti si celebrity dávají na kabelky Hermes? Není divu, že se proslýchá, že se akcionáři stojící za Labubu již ve velkém zbavili akcií. Ten trend bude brzy pryč,“ rozohnil se předevčírem v Ranní show rádia Evropy 2 stylista Filip Vaněk.