Motoristé – Boris Šťastný
Stejně jako šéfka sociálních demokratů se do Sněmovny chce vrátit také Boris Šťastný, jehož do čela kandidátky postavili Motoristé sobě. Do dolní komory Parlamentu se za Občanskou demokratickou stranu (ODS) dostal poprvé po červnových volbách v roce 2006. Poslanecký mandát o čtyři roky později obhájil. Z vysoké politiky odešel po pádu vlády Petra Nečase v roce 2013, ve stejné době také vystoupil z ODS.
Politicky se však angažoval už od roku 1998, kdy vstoupil do strany. O čtyři roky později se na kandidátce v Praze 10 dostal do zastupitelstva. Svůj mandát dvakrát obhájil. V komunálních volbách roku 2010 také vedl kandidátku ODS a dostal se do zastupitelstva hlavního města.
Jen o pár měsíců dříve se předsedou pražské buňky strany, z postu rezignoval zhruba o rok a půl později, v lednu 2012. Funkci pražského zastupitele složil v dubnu 2010, kvůli nesouhlasu se směřováním tehdejší koalice ODS a TOP 09 a způsobem vedení města. Po skončení mandátu zastupitele desáté městské části v říjnu 2014 se z politiky zcela stáhl.
O návrat začal usilovat počátkem druhého desetiletí – nejprve zvažoval působení v hnutí ANO, několikrát mu také věnoval větší finanční částky. V roce 2024 však vstoupil do strany Motoristé sobě a stal se předsedou pražské buňky. Ve stejném roce neúspěšně kandidoval do Senátu za koalici Motoristů a hnutí ANO na Praze 12.
Co Boris Šťastný slibuje
Po volbách se chce zasadit o snížení nákladů na bydlení zejména zrychlením výstavby skrze zkrácení stavebního řízení či redukce stavebních norem. Odmítá jít cestou vyššího zdanění prázdných bytů či takových, jež jejich majitelé využívají ke krátkodobým pronájmům. Zaměřuje se i na klíčové dopravní stavby, jež by podle něj mělo ve větší míře financovat samo město, nebo zvyšovaní počtu zdravotníků.
Vnitřní okruh ať si zaplatí hlavní město, říká pražský lídr motoristů Šťastný![]() |




















