metro.cz

Epitéza i push-up slipy. Své hezčí já si můžete koupit

  17:55
Chtěli byste být štíhlejší, vyšší, mít víc vlasů, zadek jako z kamene nebo bouli na kalhotách jako pornohvězda? Bez invazivních zákroků nebo plastické operace? Stačí použít pár jednoduchých triků, kterými už odpradávna šidí lidé po celém světě své okolí. Ženy to znají o něco lépe než muži. Kdo kdy neslyšel o příčescích či vycpaných podprsenkách.

Další 1 fotografie v galerii
Korzetiérka Riwaa Nerona alias Radka Hajdok Váchová. | foto: Riwaa NeronaMetro.cz

Markétě Skalkové je sedmadvacet. Na první pohled mladá žena jako každá jiná. Jejím životním prokletím se ale stalo to, že se narodila jako Martin. Žena v mužském těle. Aby se v dospělém věku mohla konečně cítit sama sebou, nechtěla zprvu absolvovat žádné plastické operace ani nic dalšího, co by nešlo vzít zpět. Proto si musela osvojit několik triků, aby změnila pohled okolí na své nitro.

„Obličej a dekolt se dá vystínovat pomocí speciálního líčení. Obličej se zúží, zmenší se opticky nos a v dekoltu se vystínují prsa. Tělo se dá dodělat spoustou různých pomůcek,“ popisuje své zkušenosti s optickými úpravami Markéta.

Stáhněte si tělo

„Silueta se dá doupravit stahovacím korzetem nebo dlouhodobě speciálním korzetem, jaký vám v Česku umí vyrobit několik specializovaných korzetiérek. Takový korzet dokáže každodenním nošením po letech vytvarovat postavu téměř jakkoliv. Pokud se ale přestane nosit, efekt se ztratí,“ vysvětluje Markéta.

Špičce mezi českými korzetiérkami bezpochyby vládne jejich návrhářka a švadlena v jedné osobě vystupující pod pseudonymem Riwaa Nerona. Mezi její klienty patří povětšinou ženy všech věkových kategorií. Výjimkou však nejsou ani muži toužící po korzetové estetice, tedy opticky štíhlejší postavě.

„Svůj první korzet jsem ušila v osmnácti letech, abych umocnila své křivky. Fascinovalo mne, že je možné korzetem zdůrazňovat štíhlý pas i pocit v něm. Přirovnávám jej k pevnému, avšak něžnému objetí přítele,“ směje se Riwaa, která každý ze svých výtvorů, jejichž cena se pohybuje od tří a půl tisíce korun výše, šije vždy přesně na míru nositele.

Tupé jak pro Trumpa

Další vychytávkou, která může výrazně ovlivnit to, jak vás bude vaše okolí vnímat, je množství porostu na hlavě. Kvalitní, správně nasazené a udržované paruky a tupé jsou totiž podle odborníků ty, kterých si okolí vůbec nevšimne. Nejlépe z pravých vlasů.

„Nejsilnější klientelu představují ženy. Buďto jde o ty, které nemají nejlepší kvalitu vlasů či jim vypadávají ze zdravotních důvodů, nebo jde o ženy vytížené, které potřebují vypadat neustále dokonale a nemají čas běhat ke kadeřníkovi,“ říká Eva Charouzová provozující několik poboček Světa paruk.

Další část klientů tvoří podle Charouzové muži, kteří propadají zoufalství z plešatění, a to dokonce i v mladším věku. Těm lze nabídnout východisko v podobě tupé připevněného na hlavě speciálním lepením. Ty zde vyrábějí z pravých evropských vlasů, které jsou prý nejkvalitnější. „Našimi ať již stálými, nebo jednorázovými zákazníky jsou také známí herci a zpěváci,“ chlubí se Charouzová.

Jděte se vycpat

Samostatnou kapitolou jsou vycpávky, s jejichž pomocí lze upravit celkové vyznění postavy či zdůraznit některé tělní partie. O push-up efektu v podprsenkách či umělých náhradách celých prsou – epitézách – už slyšel snad úplně každý. Co ale takhle push-up džínsy, legíny se zabudovanou umělou částí pozadí či push-up spodní prádlo pro muže? I to patří mezi výrobky, které jsou na českém trhu k sehnání. S nápadem vyrábět mužské spodní prádlo s vyztuženým, nebo dokonce vycpaným rozkrokem přišli před několika lety Japonci.

Ačkoliv se o pánském spodním prádle a jeho trendech příliš často nemluví, na tomto mnohdy opomíjeném poli se tehdy udály změny, a to nemalé. „Push-up slipy jsou vyrobeny z vysoce kvalitního materiálu, který bezvadně saje pot. Díky zvedacímu švu nebo zvedacímu váčku s push-up efektem vypadá vaše chlouba zakulaceněji, je pozvednutá a opravdu zvýrazněná. Push-up slipy jsou velmi pohodlné na nošení a ideálně padnou pod úzké kalhoty, kdy si díky nim získáte zájem žen ve vašem okolí,“ slibují prodejci spodního prádla na webu rajpradla.cz.

Výška v botách

Poslední velmi důležitou kapitolou v soupisu vychytávek pro dokonalou transformaci je úprava tělesné výšky, kterou díky podpatkům daleko snadněji umějí ovlivnit spíše ženy. Ani pro silnější pohlaví menšího vzrůstu ale není nic zdaleka ztraceno. Šikovný švec totiž umí vyrobit speciální boty s výplněmi, které vás v kombinaci s běžným pánským podpatkem nadzdvihnou třeba i o osm centimetrů.

„Jde vlastně o stejnou metodu, jako když má někdo jednu nohu kratší, jen se výplň zapracovává místo do jedné do obou bot. Ve své praxi jsem se zatím setkal s několika případy, kdy jsem do bot zapracovával dva až tři centimetry navíc,“ líčí zkušenosti z praxe švec Michal Pavlas. Na výrobní kopyto se již před výrobou speciální boty umístí patřičné navýšení stélky, které chce obuvník kompenzovat. U vyrobené boty je pak výsledek k nerozeznání od obyčejné polobotky.

„Známe stovky případů, kdy si muž najde vyšší partnerku nebo je prostě malý a trpí napoleonským komplexem. Jistě je pravděpodobnější, že to dotyčný chlap snadněji skousne, pokud na tom není ekonomicky dobře. Pokud jste ale Tom Cruise nebo francouzský politik Nicolas Sarkozy, vyrovnáte se s komplexem obtížněji,“ popisuje Pavlas. V dnešní společnosti postava hraje větší roli, než bychom si mohli myslet. Proto se výrobou a prodejem bot se zabudovanou vyšší stélkou zabývá hned několik zahraničních webů. Některé tvrdí, že z vás jejich boty udělají až o dvanáct centimetrů vyššího člověka.

Skutečnost uživatelů těchto bot je ale taková, že se většina z dostupných výrobků tohoto typu pohybuje mezi dvěma a třemi palci, tedy pěti až sedmi a půl centimetry navíc. I toto číslo může ale být pro někoho klíčovým rozdílem mezi podprůměrem a nadprůměrem. Nápadů a neinvazivních vylepšení, díky kterým můžete na veřejnosti vypadat lépe, je opravdu celá řada. Každý módní stylista umí přesně poradit, jaké barvy či vzory na sebe brát, jak na příslušné partie neupozorňovat a co nechat doma. Nakonec je to ale vždy o lepším vnímání sebe sama. A pokud to nevyjde, lepší já bude vždycky na prodej.

Autor: Filip Jaroševský Metro.cz
zpět na článek