„Aby auta řádně sloužila, je třeba jim zajistit odpovídající servis a pravidelnou údržbu. V této době je tedy nutné udělat řadu opatření, abychom tyto potřeby zajistili a současně se postarali o maximální bezpečnost pro naše mechaniky i klienty,“ říká Jan Matoušek, ředitel poprodejních služeb Peugeotu, a dodává: „Velkým pomocníkem je služba Videocheck, kterou jsme zavedli v našich servisech letos v dubnu. Projekt Videocheck jsme vyvíjeli už před pandemií, s jejím nástupem pak bylo urychleno jeho dokončení a nasazení v našich servisech. Dá se říct, že přišel jako na zavolanou.“
Videocheck je nová bezplatná služba pro zákazníky servisů značky Peugeot. Jedná se o nástroj pro elektronickou komunikaci a on-line potvrzení rozsahu zakázky. Díky této aplikaci klient obdrží důvěryhodný, přesný a přehledný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za jejich přítomnosti.
„Umožňujeme zákazníkům v podstatě bezkontaktní řešení servisu jejich vozu a přitom jim dáváme srozumitelné podklady pro rozhodování o dalším postupu,“ doplňuje Jan Matoušek.
Jak vlastně Videocheck funguje? Přijímací technik převezme vůz od zákazníka. Mechanik poté vůz důkladně prověří a vytvoří videozáznam, ve kterém zrekapituluje veškerá zjištění z detailní inspekce vozu. Současně vyplní formulář, ve kterém uvede rozsah navrhovaných prací včetně předpokládané ceny. Celý soubor obsahující rozpočet a videozáznam pak zašle klientovi. Ten tak má v ruce zcela jasný a důvěryhodný podklad, na jehož základě může bez obav potvrdit případné dodatečné práce, aniž by se musel dostavit do servisu. V pohodlí svého domova se tak může zúčastnit prohlídky vozu a ujistit se, že svému koncesionáři značky Peugeot může plně důvěřovat.
Kromě vyloučení osobního kontaktu má Videocheck i další benefit pro klienta, a tím je značná úspora času.