metro.cz

Reklamy pro Prahu příští rok natočí firma, která vede televizi Nova

  17:30
Praha si chce v příštím roce objednat u společnosti CET 21, která provozuje stanice skupiny Nova, propagaci za zhruba 14,6 milionu korun. S návrhem smlouvy v úterý souhlasila rada hlavního města. Vyplývá to z usnesení, které pražský magistrát zveřejnil na svém webu.
Praha bude propagobvat i otevření bazénu Šutka. | foto: Darina Hrubá

Co se bude propagovat

  • V lednu chce Praha podle schváleného materiálu propagovat otevření plaveckého areálu Šutka, v červnu výstavu návrhů rozvoje ostrova Štvanice a v prosinci ohňostroj.

Na zakázku nebylo vypsáno výběrové řízení. Magistrát se v tomto případě rozhodl využít výjimky zákona o veřejných zakázkách, podle které není povinen vypisovat veřejnou soutěž, pokud zakázka spočívá "v nabývání, přípravě, výrobě nebo společné výrobě programového obsahu určeného pro vysílání nebo distribuci" nebo se jedná o zakázky týkající se vysílacího času.

Podle důvodové zprávy k rozhodnutí rady může Praha prostřednictvím televizních stanic a internetových serverů, které provozuje CET 21, oslovit přes 320 tisíc lidí v Praze a dalších asi 274 tisíc lidí ve středních Čechách. Využívána bude také sociální síť Facebook.

Autor: ČTK
zpět na článek