Do poloviny roku bude dokončena personální reorganizace. Dolanská se chce více zaměřit na spolupráci s mladými lidmi, s absolventy a studenty. Změny chystá i ve způsobu propagace Prahy ve světě. "Organizace je stabilní, ale je zabetonovaná, nehýbe se," řekla ředitelka. Omezit hodlá klasickou výstavní činnost na veletrzích, která podle ní nemá výrazný ohlas. "K dobrému jménu v zahraničí se potřebujeme prezentovat, posílat cizojazyčný newsletter, spolupracovat s českými centry, s ministerstvem zahraničí," tvrdí ředitelka.
Organizace se zaměří na individuální turisty
Nora Dolanská
|
Pražská informační služba bude turisty oslovovat prostřednictvím speciálních kulturních a společenských akcí, které bude pořádat v evropských metropolích. Cestou je spolupráce se školami v zahraničí, třeba prostřednictvím naučných soutěží, v nichž mohou studenti vyhrát pobyt v Praze, plánuje ředitelka. Pomoci má propagace přes sociální sítě, komunikace přes internet, ale i spolupráce se soukromým sektorem.
"Statistiky ukazují, že 85 procent lidí přijíždí do Prahy individuálně," řekla Dolanská. Organizace se proto zaměří především na individuální turisty z Evropy, ale i z asijských zemí. Příležitostí ke zviditelnění české metropole podle ní může být mimo jiné plánovaná zápůjčka slavné Muchovy Slovanské epopeje, kterou chce Praha zřejmě v roce 2017 poslat na několik měsíců do Japonska.