"Sedačky jsou snad nejčastěji dotazovaná věc ze strany cestujících. Z průzkumů nám vyšlo, že lidé textilové sedačky kvůli hůře udržovatelné hygieně nechtějí," řekl ředitel DPP Milan Křístek. Dopravce vlastní celkem 919 tramvají, u 612 z nich jsou stále ještě textilní sedáky. Podle předpokladu DPP by pak v roce 2018 mělo mít plastové či dřevěné sedačky přes 90 procent tramvají. Jedna dřevěná sedačka stojí řádově několik tisíc korun, textilní zhruba dvojnásobek.
Z 1241 autobusů DPP jsou koženkové sedačky u 769 z nich, tedy u více než 60 procent. U starších typů autobusů, kterých je 141, budou sedáky výměny co nejdříve. O výměně sedaček v metru zatím DPP neuvažuje. "V metru to není tak jednoduché, platí tu přísné bezpečnostní předpisy. Na prvním místě jsou pro nás tramvaje a autobusy," řekl Křístek.