Jeden ze čtenářů deníku Metro nám poslal fotografii, která zmíněné argumenty podporuje. "Posílám foto z tramvaje číslo 5, vyfoceno mezi zastávkami Hlavní nádraží a Olšanské náměstí. Ať vezl někdo na Žižkov cokoliv, rozhodně to nedovezl," napsal čtenář Petr Šťastný.
Pohotový řidič situaci zachránil po svém
Fotografie znečištěné, ale pohotově zabezpečené sedačky překvapila i mluvčího dopravního podniku. "Sedačka byla v provozu pravděpodobně znečištěna a řidič patrně pro zabránění kontaktu cestujících se sedačkou zasypal sedák pískem a vylepil samolepku, která se běžně používá při nefunkčnosti dveří," vysvětluje podivnou sedačku mluvčí dopravního podniku Jiří Štábl. Přiznává, že se s podobným postupem dosud nesetkali. "Odpověď by nám mohl poskytnout řidič – pokud by bylo známo číslo vozu a pořadí linky," dodává.
Polstrované sedačky se čistí v MHD denně. Když je není možné vyčistit na místě, vymění se za čisté a nepoškozené. Jednou měsíčně se při velkém úklidu čistí i takzvanou mokrou cestou.