metro.cz

GALERIE: Dopravní podnik o víkendu začne prodávat všechny upomínkové předměty s vránou

  14:00
Minulý týden začal pražský dopravní podnik prodávat první propagační předmět s legendárním logem metra, takzvanou vránou. Mezi turisty populární suvenýr Praze až dosud chyběl. Dopravce se do jeho výroby pustil na popud primátora Tomáše Hudečka, který při příležitosti oslav 40. narozeniny pražského metra předpověděl, že by se znak mohl stát podobným symbolem, jakým je pro britskou metropoli logo londýnského metra.
Podložka pod myš

Podložka pod myš | foto: Archiv DPP

Až dosud byla k dostání černá trika za 125 korun a kovové přívěšky za 50 korun. Na další propagační předměty si ale fanoušci museli počkat jen pár dnů. Nyní už je k dispozici kompletní nabídka upomínkových předmětů. „Začnou se prodávat na Dni otevřených dveří 20. září 2014,“ uvedla mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková. Pokud už máte na víkend jiné plány, o možnost koupě nepřijdete. Později budou k dostání v infocentrech dopravce.

Autor: Jiří Bigas Metro.cz
zpět na článek