„Dopis jsme dali na podatelnu magistrátu v úterý 6. ledna, a to pro paní primátorku Adrianu Krnáčovou i ostatní radní. Pro Prahu by společný projekt byl výhodný, v řadě světových měst takové modely dobře fungují,“ řekl šéf BigBoardu Richard Fuxa. Primátorka dopis ještě nečetla.
Praha by mohla říct, kolik chce billboardů
V nové firmě by mělo podle BigBoardu město podíl a své zástupce v dozorčí radě i představenstvu. BigBoard by do společného podniku vložil reklamní nosiče, které jsou na městských pozemcích - Praha by do firmy PR zase vložila zmíněné pozemky. BigBoard by se dále o staral o nosiče a PR by odstraňovala i černou reklamu. „Část výdělku by šla do fondu, z kterého by nelegální reklama byla odstraňována,“ uvedl Fuxa.
Podle Fuxy by se v Praze nezvýšil počet obřích billboardů. „Naopak by je Praha mohla regulovat,“ tvrdí. Firma BigBoard by pak sama existovala dál vedle PR a podnikala by na soukromých pozemcích. „Na městských by billboardy provozovala právě nově založená akciová společnost,“ dodal.
Vede se válka o reklamu v Praze
|