Lidská tvořivost je bezmezná, což už dokázala řada reklamních nápadů. Například společnost Unilever kromě 3D nástavby zpříjemnila cestujícím čekání v kampani k čajům Lipton možností osvěžit se teplým nápojem a nasát vůni přímo z dávkovačů umístěných v zastávce.
Společnost Wüstenrot se mohla pyšnit při propagaci svého pojištění dokonce ozvučením. V jednom motivu šlo v 3D nástavbě o klavír doplněný zvukem padajícího nástroje, ve druhé variantě se nad zastávkou objevil blesk, také doprovázený příhodným zvukovým efektem. „Tato kampaň byla velmi úspěšná,“ přitakává mluvčí Wüstenrotu Helena Dušková.
Běžné už jsou také dotykové obrazovky s internetovým připojením. Jednu takovou měla na zastávkách společnost Pilsner Urquell při propagaci piva Kingswood. Na monitoru znázorňovaly obrázky jablek místa, kde se toto pivo čepovalo. LCD displej i s možností přehrávat si písničky měla předloni ve své vánoční kampani také společnost T-Mobile.
To, že netradiční podoby zastávek přijímají lidé pozitivně, potvrzuje iMortimer: „Přece jen jsou to ojedinělá řešení. V tom je jejich velká přidaná hodnota. Veřejnost o nich hovoří, fotí se u nich a šíří sociálními sítěmi.“ Tyto kampaně se objevují na místech s velkou frekvencí cestujících. „Vždy ale záleží na požadavku klienta a souhlasu dopravního podniku,“ dodává Mortimer.