Technická správa komunikací, jež má ve správě více než jedenáct tisíc přechodů po celé metropoli, ústy své mluvčí Barbory Liškové tvrdí, že se o nedodělek nejedná. Nejde totiž o přechod v tradičním slova smyslu. „Nájezd na protějším chodníku je pouze pozůstatek bývalého způsobu řešení,“ tvrdí Lišková. „Podobná opatření mají zabránit přecházení chodců přes tramvajové koleje, což může být nebezpečné,“ dodává mluvčí.
Podle mluvčího dopravního podniku Jiřího Štábla způsob přecházení na Smetanově nábřeží není žádnou výjimkou. „Obdobný případ je například zastávka Vinice směr Černokostelecká, Strossmayerovo náměstí od Výstaviště, případně Pohořelec,“ vysvětluje Štábl. „Chodec tu zkrátka nesmí přecházet více než jeden jízdní pruh,“ upozorňuje Štábl.
Tady se rozhlédněteNejnebezpečnější ulice jsou Jana Želivského, Biskupcova, Jeseniova a Malešická.
|