metro.cz

Prahu očima grafických designérů představí prodejní výstava

  16:33
Prodejní výstava vybraných umělců, kteří se zaměřili na hlavní město, začne zítra v galerii The Chemistry Design Store.
Krásná architektura metropole, historické milníky či tajemné události a...

Krásná architektura metropole, historické milníky či tajemné události a postavy. Tak se mění Praha pod rukama jedenácti umělců ze studia DRAWetc., které letos slaví patnáct let. | foto: Studio DRAWetc./ Karel CettlMetro.cz

Krásná architektura metropole, historické milníky či tajemné události a postavy. Tak se mění Praha pod rukama jedenácti umělců ze studia DRAWetc., které letos slaví patnáct let.

Od zítřka do konce října se jejich díla představí na Malé Straně. Průběh výstavy a její zahájení přestavuje managing direktorka studia Natálie Sahulová: „Slavnostní večer odstartuje krátká retrospektivní prezentace historie studia 15 let v 15 minutách, kterou představí zakladatelé Vladimír Strejček a Petr Fašianok, aby si návštěvníci mohli uvědomit ten neskutečný vývoj ilustrace. Proběhne komentovaná výstava na téma Praha – báje, pověsti, historie, zkazky, legendy a tak vůbec. Téma volně zpracovalo 11 ilustrátorů a designérů.“

Výstava

Expozice začíná ve čtvrtek 21. září a bude trvat až do konce října.

Program začne v 18 hodin v The Chemistry Design Store, U Lužického semináře 86/11, Malá Strana.

Vstup na výstavu je zdarma.

Otevřeno je od úterý do soboty od 11 do 18 hodin.

Originální série limitovaných tisků budou k prodeji.

Originální série tisků budou na výstavě k prodeji. Dražit se budou tři originální malby, které vznikly na motivy designu kelímků pro McDonalds. Výtěžek aukce pomůže při výstavbě domu pro rodiče dlouhodobě nemocných dětí na hematologicko-onkologické klinice FN v Motole.

Od založení v roce 2002 píše Vladimír Strejček se svými kolegy ve studiu DRAWetc. novou kapitolu komerční ilustrace v Česku. S milníky, kterých bylo za posledních patnáct let nepočítaně, se můžete seznámit právě při příležitosti zítřejšího slavnostního večera. V týmu více než stovky vybraných ilustrátorů, grafických designérů, malířů, animátorů zpracovalo studio přes čtyři tisíce realizací pro firmy a značky, jako je Škoda Auto, Vodafone, Red Bull, Staropramen či Coca-Cola. Tvoří i kreativní obsah pro hudební festivaly Colours of Ostrava nebo Hip Hop Kemp. 

Autor: Pavel Urban Metro.cz
zpět na článek