metro.cz

Dopravnímu podniku ocenili jeho časopis

  13:13
Zaměstnanecký časopis hlavního pražského dopravce získal stříbro v soutěži firemních periodik . Jeho DP kontakt ve 24. ročníku soutěže Czech top 100 předhonil jen firemní časopis PROUD od ČEZ.
Logo Dopravního podniku Praha | foto: DPP

Podle dopravního podniku porota složená z grafiků, fotografů a komunikačních odborníků ocenila časopis hlavně proto, že se na jeho stránkách daří představovat fungování MHD prostřednictvím tváří zaměstnanců podniku. Těch zajímavých je zde podle generálního ředitele a předsedy představenstva podniku právě málo.

„Náš podnikový časopis s dlouholetou tradicí svým obsahem přispívá k dobrému jménu společnosti. V podniku s téměř jedenácti tisíci zaměstnanci má především svoji nezastupitelnou roli jako informační kanál v tištěné podobě, který v dnešní době neztrácí na oblibě, což oceňují i odborové organizace působící u nás,“ říká Gillar.

DP kontakt vznikl v roce 1996. Navázal tak na tradici podnikových časopisů, ke kterým patřil například Obzor vydávaný v roce 1920, ZEPOP, Elektrikář, Pražský dopravák, Zpravodaj či Informační bulletin. První číslo vyšlo na čtyřech stranách většího formátu, od roku 1998 vycházel minimálně na 16 stranách. V letošním roce, při svém 22. ročníku, časopis vychází na 36 stranách jako měsíčník v nákladu devíti tisíc výtisků.

„Cena je v případě skromného složení redakce zároveň poděkováním okruhu spolupracovníků, tedy zejména členům redakční rady, z nichž se rekrutují i pravidelní autoři textů a obrazového materiálu. Bez nich by naplnění obsahu bylo nemyslitelné,“ dodává Zora Karmazín Blümlová, vedoucí odboru Kancelář společnosti a členka redakční rady DP kontakt.

Pokud chcete také nahlédnout do časopisu, který si o pauzách pročítají řidiči a další zaměstnanci podniku, navštivte webové stránky dpp.cz/dp-kontakt. Periodikum je zde v elektronické podobě k nahlédnutí veřejnosti.

Autor: Filip Jaroševský Metro.cz
zpět na článek