metro.cz

Větší foto
Modrá metalíza je barva luxusu. | foto: T3 COUPÉ TRAM FANPAGE

T3 Coupé má dva facebookové profily. Lidi baví spíš ten fanouškovský

  10:08
„Hurá, už stojím na vlastních kolech. Ukázat se vám bohužel nemůžu, páč až budu hotová, chci, aby to pro vás bylo překvapení!“ psalo se včera na facebookovém profilu tramvaje T3 Coupé. Tedy na tom fanouškovském.

Dopravní podnik přišel zhruba před dvěma lety s konceptem výletní tramvaje a nápad měl obrovský ohlas. Dopravce se proto rozhodl humbuk kolem designového vozu využít.

Loni vznikly oficiální webové stránky i facebookový profil. V té době ale už nějaký čas fungovala stránka fanouškovská. Ta je navíc velmi aktivní. „Dostala jsem atypický černý pantograf a krásná přední chromová světla. Za 15 dní se na vás budu těšit,“ hlásila včera tramvaj na profilu T3 Coupé Tram FanPage. Oficiální profil naposledy zveřejnil příspěvek na začátku září. Tehdy modrá tramvaj vyjela z lakovny.

Také podle marketingového experta Davida Hradila je neoficiální stránka o něco lepší. „Má více sledujících uživatelů, a to díky tomu, že její správce komunikuje s uživateli,“ chválí profil Davida Hradila.

Naopak k oficiální stránce má pár výtek. „Stránka funguje spíše jako kanál ke zveřejňování tiskových zpráv, přitom by se dalo s tímto tématem hezky pracovat,“ myslí si Hradil a dodává: „Facebook slouží primárně ke komunikaci. Ne jen k pasivnímu zveřejňování obsahu.“

Výtky k oficiálnímu profilu má také správce fanouškovské stránky: „Marketing dopravního podniku plně nevyužívá potenciál a sílu tohoto unikátního vozu, jeho pokulhávání v tomto směru se snažíme pro fanoušky redukovat vlastní aktivitou.“ 

Komentáře

zpět na článek