metro.cz

Centropol chrání zákazníky před energetickými šmejdy

  7:00 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Do boje s nekalými obchodními praktikami a s tzv. energetickými šmejdy vytáhl Centropol společně s Energetickým regulačním úřadem, Českou obchodní inspekcí, ministerstvem průmyslu a obchodu či Svazem obchodu a cestovního ruchu i Centropol.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tibor Flašík | foto: CENTROPOL ENERGY, a.s.

Chceme vyčistit trh od šmejdů

Všichni prodejci elektřiny nebo plynu, kteří komunikují přímo se zákazníkem, by měli mít akreditaci, kterou by vydával Energetický regulační úřad. “Pokud by prodejce klamal lidi nebo kradl, přišel by o licenci. Tím se trh vyčistí od různých pochybných existencí,” říká Tibor Flašík, ředitel zákaznické zkušenosti Centropolu.

Každou novou smlouvu ověřujeme

Když Centropol obdrží smlouvu, volá zákazníkovi a zjišťuje, zda bylo vše v pořádku. Ověřuje tím, zda zná délku závazku, možnost odstoupení atd. Pokud zákazník nepotvrdí, že je vše v pořádku nebo třeba nezvedne telefon, smlouvu firma nepřijme.

Zvláštní zřetel na starší obyvatele

Starší lidé jsou daleko citlivější. U nich si rozhodnutí přejít k Centropolu nechá společnost potvrdit nejen od nich, ale třeba i od příbuzných nebo sousedů. Centropol chce mít jistotu, že prodej byl korektní.

Energie nemůže prodávat člověk, který o tom nic neví

“Chceme vzdělávat naše prodejce poté, co budeme mít možnost je u nás zaregistrovat. Budeme pro ně vydávat naše certifikáty a vychovávat z nich svoje energetické poradce. Energie nemůže prodávat člověk, který o tom vůbec nic neví,” dodává ředitel zákaznické zkušenosti společnosti Centropol Tibor Flašík.

zpět na článek