Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
CZECH TOP 100 vyhlašuje prestižní pořadí nejúspěšnějších českých firem již 25 let.
Centropol obsluhuje na 300 tisíc odběrných míst, jeho obrat se v roce 2018 přehoupl přes 7,4 miliardy korun a dlouhodobě si tak drží pozici jednoho z klíčových dodavatelů elektřiny a plynu v České republice. Zhruba 80 procent odběratelů elektřiny a plynu tvoří domácnosti, ve zbylých 20 procentech jsou zákazníky Centropolu obce, firemní sféra, především malé a střední firmy či státní a veřejná správa. Mezi významné zákazníky Centropolu patří ministerstva, kraje a krajská města, lázeňské domy, nemocnice či ZOO. Na českém trhu s energiemi Centropol působí od roku 2002.