metro.cz

Centropol otevřel další zákaznické centrum. Na své klienty se těší v prostorách olomoucké Galerie Moritz

  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Centropol, jeden z nejvýznamnějších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice, zpřístupnil začátkem února svým klientům nové zákaznické centrum. Na osobní přístup a bezprostřední servis se mohou obyvatelé Olomouce těšit v Galerii Moritz, v ulici 8. května 24.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Centropol otevřel další zákaznické centrum | foto: Centropol

V zákaznickém centru si stávající či potenciální zákazníci společnosti Centropol budou moci vyřídit veškerou administrativu od změn tarifu či adresy až po podrobnosti k vyúčtování. Odběratelé energií si tu také mohou nechat poradit, jak ušetřit za elektřinu a plyn. V průběhu února bude pro všechny nové zákazníky připravena smlouva garantující šest měsíců odběru elektřiny a plynu zdarma!

„I v dnešní technologicky vyspělé době je potřeba osobního lidského kontaktu. Moderní způsob komunikace plně podporujeme, na druhou stranu si ale uvědomujeme, že ne každý chce fungovat pouze prostřednictvím internetu, chytrého telefonu či telefonátu s někým, koho nevidí. A netýká se to jen starších lidí. I proto považujeme zákaznická centra za plnohodnotný a nepostradatelný prodejní kanál,” říká Pavel Mencl, obchodní ředitel společnosti Centropol. 

Nově otevřené olomoucké zákaznické centrum v Galerii Moritz je veřejnosti k dispozici každodenně, tedy od pondělí do neděle od 09:00 do 19:00 hodin.

„V Olomouci a okolí dodáváme energie zhruba třiceti tisícům domácností, firem a institucí. Již nyní je zřejmé, že náš nový přístup k zákazníkům i prostřednictvím budované sítě poboček má odraz v počtu uzavřených smluv. Zákaznická centra se osvědčila, to olomoucké není určitě posledním,“ dodává Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů a mluvčí společnost.

zpět na článek