metro.cz

Společnost Hisense se dostala na druhé místo na trhu a dosáhla historického maxima v celosvětových dodávkách televizorů

  8:36
Čching-tao (Čína) 17. listopadu 2022 (PROTEXT/PRNewswire) - Podle údajů institutu pro výzkum trhu AVC Revo dosáhly 15. listopadu celosvětové dodávky televizorů Hisense od ledna do října 19,6 milionu kusů, přičemž meziroční nárůst činil 18 %. Tento rekordní prodej řadí značku Hisense na 2. místo na světovém trhu, což je historické maximum v historii značky, a dokazuje její stále zásadnější roli v odvětví domácích spotřebičů v současných náročných časech.

Prosperita v neklidných časech: Pohled na výjimečný růst společnosti Hisense v roce 2022

V roce 2022 rostla světová ekonomika stagnujícím tempem. Vysoká a přetrvávající inflace na celém světě nadále snižuje kupní sílu a apetit spotřebitelů. Z hlediska celosvětového televizního průmyslu klesla poptávka spotřebitelů na nejnižší úroveň za posledních téměř deset let. Podle nejnovější zprávy „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report" (Globální zpráva o měsíčních dodávkách televizorů podle značek), kterou zveřejnil institut AVC Revo, klesají celosvětové dodávky televizorů v letošním roce již osm měsíců po sobě, přičemž kumulativní celosvětové dodávky televizorů se v prvních třech čtvrtletích snížily o 5,9 %.

Podle údajů zveřejněných AVC Revo dosáhl objem prodeje televizorů Hisense na trhu ČLR od září 2021 čtrnáctiměsíčního růstu. Od ledna do října 2022 vzrostly dodávky televizorů Hisense meziročně o 30 %, přičemž podíl na tržbách z dodávek dosáhl 25,19 % a překonal druhé místo o více než 8 %. Od března 2022 dosahují dodávky televizorů Hisense na zahraniční trhy nepřetržitého růstu již osm měsíců po sobě. Od ledna do října dosáhly zahraniční dodávky 13% meziročního nárůstu.

Analýza společnosti AVC Revo odhaluje důvody vynikajících úspěchů společnosti Hisense TV v dnešní bouřlivé době. Na jedné straně dynamická kombinace na různých frontách přesně vyhovuje potřebám spotřebitelů a racionalizuje uspořádání výrobků. Na druhé straně se také vyplácí dlouhodobé úsilí společnosti Hisense v oblasti sportovního marketingu, které úspěšně zvyšuje povědomí o značce a její konkurenceschopnost na světovém trhu.

Kromě toho je dalším pozitivním faktorem celkového růstu značky Hisense její vynikající dodavatelský řetězec. Nejenže zajišťuje stabilní dodávky výrobků, ale také zabraňuje tomu, aby ceny surovin byly ovlivňovány výkyvy na trhu, což společnosti Hisense pomáhá udržovat výrobní náklady na té nejvhodnější úrovni.

Výrazný růst společnosti Hisense na světovém trhu je neoddělitelný od jejích optimálních obchodních strategií a neúnavného úsilí o inovaci produktových řad pomocí těch nejmodernějších technologií. Do budoucna hodlá společnost Hisense posílit svůj závazek poskytovat více prémiových řešení, která zákazníkům poskytnou požitek na vyšší úrovni.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1948532/image_1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1948533/image_2.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890

zpět na článek