Pojišťovna Youplus směřovala svou dosavadní marketingovou komunikaci primárně směrem k B2B klientům, tedy pojišťovacím zprostředkovatelům. Na základě strategického rozhodnutí, které bere v potaz přirozený vývoj společnosti a posilování její pozice na trhu, se tento koncept upravuje a Youplus zvyšuje intenzitu své komunikace směrem ke koncovým klientům pojišťovny.
"Úprava komunikační strategie reflektuje přirozený vývoj naší pojišťovny. Jejím cílem je posílení značky Youplus v segmentu životního pojištění. Věříme, že budování povědomí o značce přispěje k dalšímu rozvoji našich aktivit a upevní naší pozici na trhu životního pojištění,“ říká Ľubor Vrlák, generální ředitel Youplus CZ/SK.
V této souvislosti vypsala pojišťovna mezinárodní vícekolový tendr na kreativní koncept a marketingovou komunikaci, ze kterého vyšla vítězně slovenská agentura ČOSI. Ta posílí strategické, kreativní a komunikační aktivity Youplus v České republice a na Slovensku.
Nový komunikační koncept „Dobré vědět“ z dílny agentury je postavený na akcentování hodnot jistoty a předvídatelnosti, které považují lidé při výběru pojišťovny za klíčové. „Překvapení patří k životu, ne k pojištění. Zde je dobré vědět, že za mnou stojí pojišťovna bez překvapení, která komunikuje férově, otevřeně, bez skrytých háčků, výmluv či poznámek pod čarou a vždy plní to, na čem jsme se dohodli,“ přibližuje komunikační koncept Maroš Kemény, managing director agentury ČOSI.
„Chtěli jsme v kampani zdůraznit důležitost výběru pojišťovny, u které od začátku víte, na čem jste. Život nás totiž dokáže často překvapit a především, když to nejméně čekáme. Naše pojištění se ale umí přizpůsobit každé situaci. Věřím, že se nám podařilo odkomunikovat, že s Youplus můžete pustit obavy z hlavy a žít tak, jak jste vždy chtěli. Jednoduše se spolehnout na pojišťovnu bez nepříjemných překvapení,“ vysvětluje Filip Bartoš, obchodní a marketingový ředitel CZ/SK.
Komunikace nového konceptu začíná v těchto dnech intenzivní interní komunikací a online kampaní, která má za cíl zvýšit povědomí o značce Youplus. Dlouhodobý koncept „Dobré vědět“ se následně rozvine do produktové komunikace a směrem ke společensky odpovědným aktivitám.
Kontakt:
Veronika Šmítková
tisková mluvčí Youplus CZ/SK
e-mail: veronika.smitkova@youplus.cz