náhledy
Tento muž prakticky nás prakticky po celou čtyřhodinovou cestu zásoboval informacemi o plavebních komorách, historii parníků, či zeměpisným zajímavostech. Úctyhodný výkon.
Autor: Metro.cz
V meandrech.
Autor: Metro.cz
Připlouváme ke štechovické komoře, poslední na cestě na Slapy.
Autor: Metro.cz
Tahle parta je veselá a mává nám. Mikšovský ale nemá přesně tento typ „říčních vlků“ rád. Stačí prý hodinový rychlokurz a na vodu může, bohužel, každý.
Autor: Metro.cz
Nízké mosty jsou za námi, komín se může zase vztyčit. Kapitán Mikšovský je ten v brýlích.
Autor: Metro.cz
Nabíráme další cestující.
Autor: Metro.cz
Mosazné trubce vedoucí do podpalubí se říká špráchroura a kdysi sloužila pro komunikaci posádky s můstkem.
Autor: Metro.cz
Slunce už pořádně pálí.
Autor: Metro.cz
Pozor na hlavu. Některé mosty přes Vltavu jsou tak nízko, že je nutné sejmout i komín parníku.
Autor: Metro.cz
Je třeba hlídat, aby parník nenarážel do zdí komory.
Autor: Metro.cz
Čeká se, až se hladiny vyrovnají.
Autor: Metro.cz
První plavební komora nás čeká v Modřanech.
Autor: Metro.cz
Průhled do strojovny a naopak.
Autor: Metro.cz
Na palubě si lze objednat nápoje, i několik, spíše nenáročných jídel.
Autor: Metro.cz
Míjíme Branický most.
Autor: Metro.cz
Vyrážíme z náplavky, kapitán Mikšovský „zdraví“ parní píšťalou.
Autor: Metro.cz