náhledy
První návrh „vozovny“ Kačerov.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Jihovýchodní průčelí rozestavěného garážovacího objektu v roce 1965.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Výstavba vozovek před průčelím garáže Kačerov na jaře 1966.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Interiér garážovací haly s autobusy Škoda 706 RTO při slavnostním zahájení provozu 28. května 1966.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Celkový pohled na hlavní objekt garáže Kačerov během příprav na slavnostní zahájení provozu v květnu 1966.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Celkový pohled do dílenské haly (hala 3) během úklidu před zahájením provozu v květnu 1966.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Garáž Kačerov v roce 1972. V popředí je vidět rozestavěná trať metra a vlevo výstavba magistrály, nynější ulice 5. května směrem na Brno.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Autobusy ŠM 11 před garážovací halou v roce 1976.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Odstavná plocha III 13. března 1982.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Dílenská hala s autobusy Karosa B 731 v roce 1990.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Hala DODK 21. října 1991..
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Původní hala DODK přestavěná na halu mytí spodku vozů na snímku z listopadu 1995.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Odstavené poslední autobusy Ikarus 280.08 na fotografii z 12. srpna 1999. Poslední vůz byl nasazen na linku 1. července 1999.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Interiér první, původně garážovací haly č. 1 v roce 2006.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Interiér 2. haly s kloubovým autobusem Karosa B 741 v listopadu 2006.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Pracoviště motorářů (hala oprav čerpadel) s vozem Karosa 2070 City Bus v roce 2006.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz