náhledy
Takto měly původně vypadat všechny modernizované soupravy metra. Nakonec mají unikátní nátěr jen dvě. Zbývajících 91 se odlišuje červeným pruhem navíc a šedými plochami kolem oken.
Autor: Matěj Hrabánek
Takto měly původně vypadat všechny modernizované soupravy metra. Nakonec mají unikátní nátěr jen dvě. Zbývajících 91 se odlišuje červeným pruhem navíc a šedými plochami kolem oken.
Autor: Matěj Hrabánek
Takto měly původně vypadat všechny modernizované soupravy metra. Nakonec mají unikátní nátěr jen dvě. Zbývajících 91 se odlišuje červeným pruhem navíc a šedými plochami kolem oken.
Autor: Matěj Hrabánek
Takto měly původně vypadat všechny modernizované soupravy metra. Nakonec mají unikátní nátěr jen dvě. Zbývajících 91 se odlišuje červeným pruhem navíc a šedými plochami kolem oken.
Autor: Matěj Hrabánek
Standardní barevné provedení modernizovaných souprav metra 81-71M.
Autor: Matěj Hrabánek
Standardní barevné provedení modernizovaných souprav metra 81-71M.
Autor: Matěj Hrabánek
Tažná a tažená souprava posledního vlaku, určeného k rekonstrukci, projíždějící stanicí Budějovická. Na konci vlaku (vedle pevného schodiště) lze vzdáleně spatřit dvě lokomotivy nezávislé trakce.
Autor: DPP
Úprava skříně vozu čelního 2Mt1 pro montáž skeletu v MOVO, s. r. o.
Autor: DPP
Instalace kabeláže při finální montáži v nové výrobní hale Škody Transportation
Autor: DPP
Úvodní zkušební jízda první ze závěrečné série třinácti soupravy 81-71M v rámci pravidelného provozu linky A oběhu 55 (5. 1. 2011 stanice Staroměstská)
Autor: DPP
Úvodní zkušební jízda s cestujícími (13. 1. 2011, stanice Skalka)
Autor: DPP
Zahájení zkušebního provozu soupravy 81-71M v rámci pravidelného provozu linky A oběhu 55 (13. 1. 2011, stanice Staroměstská)
Autor: DPP
Souprava metra 81-71
Autor: Ropid
Historické metro
Autor: Matěj Hrabánek
Historické metro
Autor: Matěj Hrabánek