„Kamiony přivezou šest desítek tun videa, zvukové techniky a světel, dalších čtyřiadvacet tun váží pohyblivé rampy používané při koncertu. Jedná se o jednu z největších produkcí, které v současné době jezdí na světových turné,“ řekl Petr Novák z pořádající agentury Live Nation.
S turné cestuje 180 lidí, z toho 20 tanečníků. Přibližně 60 lidí se stará jen o kostýmy, jichž je pro všechny vystupující připraveno více než tisíc kusů na každou noc, stejně jako 500 párů bot šitých na míru. Přední světoví návrháři připravovali před turné kostýmy 10.000 hodin. Například na ozdobu Madonnina veškerého oblečení je použito 2,5 milionu třpytivých skleněných krystalků.
Madonna naposledy v Praze vystoupila v létě 2009, kdy do přírodního amfiteátru na Chodově přilákala 42 tisíc diváků. Pořádající agentura Live Nation tehdy nabídla 50 tisíc vstupenek.