náhledy
Kapitán Odry lodě opravdu miluje. Všimněte si fotek v horní části kabiny.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Začátek plavby. Odra musí nejprve vycouvat z mezery mezi remorkérem a přístavištěm.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Než vyrazíme na plavbu, je potřeba tlačný remorkér přirazit ke břehu.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Remorkér je opět u kotviště. Teď je třeba ho uvázat.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Čaj zpříjemní každou plavbu.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Pokud se vypravíte na plavbu lodí, poznáte Prahu zase z jiného úhlu.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Kapitán lodi Odra Filip Houdek
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Proplouváme smíchovskou komorou. Všimněte si na fotce vpravo sousoší. To tvoří vysoká bronzová postava Vltavy stojící na vrcholu čtyřbokého žulového hranolu. Jeho stěny zdobí čtyři další ženské postavy symbolizující přítoky - dívka rýžující zlato Otavu, dívka s kyticí Lužnici, dívka s rybou Sázavu a dívka s ozubeným kolem Berounku.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Znáte Karlův most z tohoto úhlu?
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Štvanická lávka je lávka přes Vltavu otevřená 28. července 2023, která pro pěší a cyklisty propojuje Karlín, ostrov Štvanici a Holešovice v Praze. Jedná se o 20. vltavské přemostění v Praze, za téměř 352 milionů Kč, které nahradilo přívoz P7
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Filip Houdek sdílí svoje zážitky na instagramovém profilu Příběhy z vltavských lodí.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Odra byla vyrobena v polském Gdaňsku v roce 1968. Jde o typ SPJD, tedy velká osobní jezerní loď.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Hlavní salon lodi je klimatizovaný, v zimě zase vyhřívaný.
Autor: Marek Hýř, Metro.cz
Motorová loď Odra prochází v loděnici v Podbabě zimní údržbou.
Autor: Filip Houdek, Metro.cz
Motorová loď Odra prochází v loděnici v Podbabě zimní údržbou.
Autor: Filip Houdek, Metro.cz
Strojovna motorové lodi Odra
Autor: Marek Hýř, Metro.cz