Pokud využijete služeb nového serveru, ušetříte podle jeho webových stránek 840 korun. Kdyby si každý měsíc kupovali kupon zvlášť, stálo by je 6600 korun (12x 550 korun), takhle zaplatí jen 5760 korun (12x 480 Kč). Pokud by si ale koupil roční sami (4750 Kč), ušetřili by 1010 korun.
Zatím to zkoušíme, říká firma
„Je to inovace, nápad, který je zatím v pilotní fázi,“ vysvětluje Ondřej Moravec ze společnost Direct People, která službu Levná Tramvajenka provozuje. Celý projekt teprve začíná a rozbíhá se i jeho reklamní kampaň a zákazníci se zatím více ptají než kupují, přesto je podle Moravce všechno spolehlivé a vyzkoušené.
O nové službě zatím neví nic dopravní podnik. „S firmou nespolupracujeme a nijak projekt nepodporujeme,“ uvedl mluvčí dopravního podniku Jiří Štábl. Obdobný případ, že by někdo nabízel takovým způsobem roční kupon, dopravní podnik dosud nezaznamenal. „Distribuci si zajišťuje výhradně dopravní podnik, o nabídku se proto budeme ještě zajímat,“ dodává Štábl.
Mám s nákupem ročního kuponu ještě počkat?
Loni se na konci roku prodalo 66 tisíc a po Novém roce dalších 50 tisíc ročních kuponů MHD, zhruba dvě třetiny ze všech prodaných ročních kuponů. Letos ale spousta Pražanů spekuluje, co bude nejvýhodnější. Nová radniční kolice totiž slíbila roční kupon zlevnit zhruba o tisíc korun, ale splnění slibu se pomalu odsouvá. „Pokud vše půjde, jak má, a zlevníme roční kupon zhruba od poloviny roku 2015,“ řekl radní pro dopravu Petr Dolínek.